همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

راه اندازی رشته بورس در هنرستان ها کشور


  

راه اندازی رشته بورس در هنرستان ها کشور
رشته تحصیلی بورس از امسال در برخی هنرستان های کشور راه اندازی شد .
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش امروز با اعلام این خبر در سمنان گفت : این رشته تحصیلی پرطرفدار و ضروری، با همکاری بورس اوراق بهادار کشور تعریف و استانداردهایش تدوین شد.
علی زرافشان افزود: این رشته تحصیلی به طور کامل با حمایت بورس اوراق بهادار کشور ایجاد شده و شغل دانش آموختگان آن نیز از طریق بورس پیش بینی شده و در حقیقت، آموزش، کارآفرینی و اشتغالزایی در رشته بورس از قبل محقق شده است.
وی همچنین از تخصیص و توزیع 250 میلیارد ریال اعتبار به منظور تجهیز هنرستان های فنی در کشور خبر داد و گفت : با همکاری مجلس شورای اسلامی، امسال این اعتبار پیش از آغاز سال تحصیلی تخصیص یافت و به استانها ابلاغ شد.
معاون وزیر آموزش و پرورش امروز برای شرکت در سومین همایش دبیرخانه مدیران سراسر کشور طرح تعالی مدیریت مدرسه به سمنان آمده بود .
در این همایش دوروزه نمایندگان مدیران متوسطه استان های مختلف کشور شرکت کرده اند.
علی زرافشان در این همایش از مشارکت پنج هزار و 700 مدرسه کشور در طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی در کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح نگاهی جامع و سامان یافته به مدرسه است که به منظور ارتقای عملکرد واحدهای آموزشی اجرایی شده است.
وی با اشاره به اینکه مدرسه در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کانون تحول قرار گرفته است، گفت: در این طرح، مدیر با همکاری عوامل مدرسه برنامه ای برای بهبود عملکردشان تدوین می کنند و با هدف ارتقای سطح کیفی آموزشگاه، به اجرای آن می پردازند.
وی با بیان اینکه مدارس مجری این طرح ، گواهینامه ایزو دریافت می کنند ، سمنان را یکی از استان های موفق در اجرای طرح تعالی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر در 55 مدرسه استان سمنان طرح تعالی مدیریت مدرسه اجرا میشود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد