همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پایش مواجهه شاغلین با موارد آسیب‌زا از سوی وزارت بهداشت


  

پایش مواجهه شاغلین با موارد آسیب‌زا از سوی وزارت بهداشت
رییس اداره خدمات بهداشت حرفه‌ای مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: با حمایت سازمان‌های صنفی می‌توان سلامت و ایمنی شاغلین در محیط کار را تامین کرد.
به گزارش خبرنگار سرویس سلامت خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا عزتیان در همایش ملی ارتقای سلامت زنان در محیط کار با بیان اینکه مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت از طریق سازمان‌های تابعه به مطالعه، جمع‌آوری و پایش میزان مواجهه شاغلین با موارد آسیب‌زا در محیط و شرایط کاری اقدام کرده، گفت: بخشی از سازمان‌های زیر مجموعه مرکز ما شاغلین مختلف را بر اساس عوامل زیان آور محیطی و شرایط کاری مورد معاینات پزشکی قرار می‌دهند. این حوزه‌ها بخش کوچکی از محیط‌های کاری را تحت پوشش قرار می‌دهند. بدون مساعدت و یاری مراکز تخصصی و فنی و صنفی نمی‌توان سلامت افراد در محیط کارشان را فراهم کرد.
عزتیان در این باره افزود: به عنوان مثال 3.5 میلیون زن قالیباف در کشور ما وجود دارد و همچنین چهار میلیون کشاورز که بیش از 50 درصد آنها زن هستند اما اکثر این بخش‌ها از مدیریت دولت خارج است و برای دسترسی به این مشاغل نیازمند حمایت سازمان‌های صنفی هستیم.
وی در پایان با اشاره به اینکه سلامت زنان از مردان جدا نیست، اقدامات لازم برای ارتقای سلامت زنان را در ارتباط مستقیم با سلامت مردان توصیف کرد.


مجموعه های آموزشی مناسب برای کارجویان


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد