همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 جذب می‌شوند


  

معاون استاندار چهارمحال و بختیاری:
پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 جذب می‌شوند
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سال 91 در این استان تا پایان سال جاری جذب می‌شوند.
 سیامک سلیمانی دشتکی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اعلام این خبر اظهار کرد: در آزمون سال 91 در مجموع 170 نفر پذیرفته شدند که از این تعداد 35 نفر از ایثارگران کد استخدامی و ردیف اعتباری گرفتند و مشغول به کار شدند.
وی افزود: 35 نفر دیگر از ایثارگران و 121 نفر از سایر شرکت‌کنندگان در آزمون استخدامی سال 91 به دلیل عدم تامین اعتبار تا امروز مشغول به کار نشده‌اند.
سلیمانی دشتکی بیان داشت: بر اساس پیگیری‌های صورت گرفته مقرر شده که تا پایان سال جاری این تعداد از عزیزانی که منتظر جذب در دستگاه‌های اجرایی بوده‌اند بکار گرفته شوند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سال 92 گفت: در این آزمون مقرر شده بود که 307 نفر از طریق آزمون و 167 نفر دیگر از ایثارگران که در مجموع 450 نفر می‌شدند در این استان جذب دستگاه‌های اجرایی شوند.
وی تصریح کرد: اسامی سه برابر ظرفیت این عزیزان اعلام شده و هفت دستگاه اجرایی نیز مصاحبه‌های خود را انجام داده‌اند و تمام تلاشمان را بکار خواهیم بست تا در پایان سال 94 نیز زمینه بکارگیری این عزیزان را نیز فراهم کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد