همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزئیات استخدام کارشناسان حقوقی در شرکت کار و تأمین اجتماعی اعلام شد


  در در 27 استان کشور انجام می‌شود     
جزئیات استخدام کارشناسان حقوقی در شرکت کار و تأمین اجتماعی اعلام شد     
مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: جذب کارشناسان حقوق توسط شرکت کار و تأمین برای رفع کمبود نیروی انسانی در انجام امور حقوقی سازمان تأمین‌اجتماعی صورت می‌پذیرد.
به گزارش اداره‌کل روابط عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، دکتر عمران نعیمی ادامه داد: در این راستا تعداد 70 نفر از بین دارندگان مدارک تحصیلی لیسانس در رشته حقوق و فوق‌لیسانس در گرایش‌های حقوق عمومی، حقوق خصوصی و حقوق جزا (مشروط به داشتن لیسانس حقوق) از طریق آزمون سراسری در شرکت کار و تأمین‌اجتماعی به کار گرفته می‌شوند.
دکتر نعیمی با بیان اینکه تاریخ برگزاری آزمون 16/8/1393 است، افزود: داوطلبان می‌توانند از تاریخ چهارشنبه 16/7/93 لغایت چهارشنبه 23/7/93 برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
وی اظهار داشت: به منظور رعایت عدالت استخدامی این آزمون توسط سازمان سنجش آموزش کشور برگزار می‌شود و اطلاعات کامل مربوط به تعداد افراد مورد نیاز در هر استان از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است.
مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین‌اجتماعی از جذب نیرو در 27 استان در این آزمون خبر داد و گفت: تعداد نیروها در هر استان با توجه به نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی مشخص شده است.
دکتر نعیمی از دعوت به مصاحبه 3 برابر ظرفیت مورد نیاز افراد در مرحله اول خبر داد و گفت: 70 درصد امتیازات بر اساس نمره آزمون و 30 درصد نیز بر اساس مصاحبه خواهد بود.
وی ادامه داد: این آزمون به صورت تستی و در دروس حقوق مدنی، حقوق تجارت، آیین دادرسی مدنی، آیین دادرسی کیفری (قانون مصوب 1378) و حقوق جزا (قانون جدید) برگزار می‌شود. شرط سنی برای دارندگان کارشناسی حداکثر 35 سال و برای دارندگان مدرک کارشناسی ارشد نیز حداکثر 40 سال است.
مدیرکل دفتر امور حقوقی و دعاوی سازمان تأمین‌اجتماعی با بیان اینکه افراد دارای مدرک دکترای حقوق از شرکت در آزمون معاف هستند و تنها از طریق مصاحبه جذب خواهند شد گفت: دانشجویان و دارندگان مدرک تحصیلی دکتری در گرایش‌های حقوق جزاء، حقوق خصوصی و حقوق عمومی به شرط داشتن لیسانس رشته حقوق می‌توانند درخواست و رزومه خود را حداکثر تا تاریخ 16/8/93 برای شرکت کار و تأمین به آدرس تهران، خیابان شریعتی، خیابان ملک، کوچه شهیدزاده، پلاک 2، کدپستی 1566969713 ارسال کنند.
دکتر نعیمی با تأکید بر اینکه پذیرفته شدن در این آزمون تعهد استخدامی برای سازمان تأمین‌اجتماعی ایجاد نمی‌کند، ادامه داد: پذیرفته شدگان با شرکت کار و تأمین که وابسته به سازمان تأمین‌اجتماعی است قرارداد منعقد می‌کنند و امور حقوقی محوله از سوی سازمان تأمین‌اجتماعی را بر عهده می‌گیرند.
وی افزود: تمام مراحل آزمون به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، بنا بر این متقاضیان از مراجعه به واحدهای مختلف سازمان و یا ارسال پستی مدارک خود داری کنند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد