همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نرم‌افزارهایی برای انتقال اطلاعات به اندروید


  

اپلیکیشن هفته

نرم‌افزارهایی برای انتقال اطلاعات به اندروید

ساده‌ترین روش برای انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید، کمک گرفتن از برنامه‌های طراحی شده از سوی شرکت‌های سازنده محصولات اندرویدی است.

به‌عنوان مثال می‌توانید با استفاده از Samsung Smart Switch، اطلاعات مختلفی مانند فهرست مخاطبان، تصاویر، موزیک‌ها، رخدادهای تقویم و حتی تصویر زمینه آیفون را نیز به تلفن‌همراه گلکسی خود انتقال دهید. همچنین با این برنامه شما می‌توانید نسخه‌های اندرویدی نرم‌افزارهای نصب شده روی آیفون را مشاهده و در صورت نیاز آنها را روی دستگاه جدیدتان نصب کنید تا اطلاعات انتقال یافته به اندروید همچون مکان اولیه آنها در آیفون به نظر برسد.

نرم‌افزار HTC Sync Manager نیز عملکرد مشابهی را برای انتقال اطلاعات از آیفون به محصولات جدید اچ‌تی‌سی دارد.

کاربران محصولات سری اکسپریا سونی نیز می‌توانند در سیستم‌عامل ویندوز از Sony PC Companion و در سیستم‌عامل مک از Sony Bridge کمک بگیرند.

نرم‌افزار Motorola Migrate نیز برای برخی محصولات موتورولا همچون Moto X، Moto G، Moto E طراحی شده است و قابلیت مشابهی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

توجه: بسیاری از نرم‌افزارهای بالا برای انتقال اطلاعات از آیفون به اندروید، از سرویس ذخیره‌سازی ابری اپل یعنی iCloud کمک می‌گیرند. پس لازم است با مراجعه به Settings در بخش iCloud، مطمئن شوید این قابلیت فعال است و اطلاعات آیفون شما با این سرویس هماهنگ (sync) شده است.

البته در مواردی نیز عملیات استخراج اطلاعات برای انتقال به دستگاه جدید به وسیله فایل پشتیبان تهیه شده با نرم‌افزار آی‌تونز صورت می‌گیرد. به شما توصیه می‌کنیم یک فایل پشتیبان نیز با این نرم‌افزار تهیه کنید تا در صورت نیاز بتوانید براحتی از آن استفاده کنید.

چنانچه می‌خواهید تمام مراحل ذکر شده را در مطلب اصلی زندگی همراه این شماره به‌طور خودکار به وسیله نرم‌افزارهای مخصوص این کار انجام دهید، پیشنهاد می‌کنیم از این نرم‌افزارها کمک بگیرید:

Samsung Smart Switch (Android): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌1ddqFp

Samsung Smart Switch (Windows): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌faF2v7

Samsung Smart Switch (Mac): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌AwkfRS

HTC Sync Manager: http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌8gxCWb

Sony PC Companion (Windows): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌hV1SrN

Sony Bridge (Mac): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌GkbPke

Motorola Migrate (Android): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌1HhnyS

Motorola Migrate (Web ـ Based): http:‌/‌‌/‌goo.gl‌/‌hpY5TF

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد