همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بانک اطلاعات پستی مشاغل تهیه می‌شود


  

بانک اطلاعات پستی مشاغل تهیه می‌شود
مدیرعامل شرکت پست گفت: تاکنون 37 میلیون مکان پستی در کشور شناسایی شده که با طبقه بندی مشاغل براساس جزئیات، بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز نهادها و بنگاه‌های اداری و تجاری کشور ایجاد می‌شود.
به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، شرکت پست و بانک تجارت برای ارائه خدمات در حوزه دولت الکترونیک با ابزارهای نوین پستی تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ارائه خدمات انطباق نشانی مشتریان بانک براساس نظامنامه استاندارد کدپستی یا شماره تلفن، ارائه خدمات وب سرویس استعلام نشانی استاندارد و توزیع دسته چک‌ها، کارت‌های اعتباری و سایر اوراق بهادار مشتریان از جمله مهمترین مفاد این تفاهمنامه همکاری است.
مدیرعامل شرکت پست در مراسم امضای این تفاهمنامه با تاکید بر استفاده از ابزارهای ارتباطی الکترونیک در حوزه پست و به‌کارگیری رویکردهای جدید و ابزارهای نو برای تحقق دولت الکترونیک در کشور گفت: سرانه مرسولات پستی در کشور ما 8 مرسوله به ازای هر نفر در سال است؛ این درحالی است که در کشوری مانند آمریکا که رتبه اول سرانه مرسولات پستی را دارد سهم روزانه هر فرد 3.5 مرسوله است و پس از این کشور، سوییس در جایگاه دوم قرار است؛ این به معنی است که هر فرد آمریکایی در هر روز بیش از 3 بار از پست خدمت می‌گیرد و این امر نشان می دهد که در سایر کشورها پست همچنان از جمله مهمترین خدمات ارتباطی محسوب می شود.
حسین مهری افزود: شرکت پست تاکنون موفق به شناسایی بیش از 37 میلیون مکان پستی در کشور شده و در تلاش هستیم تا با تکمیل اطلاعاتمان و طبقه بندی مشاغل براساس جزئیات، بانک‌های اطلاعاتی مورد نیاز نهادها و بنگاه‌های اداری و تجاری کشور را در اختیار آنان قرار دهیم؛ این اطلاعات، بانک‌ها را نیز در ارائه خدمات مورد نیاز به مشتریان براساس نیازهای جدیدشان یاری می کند.
همچنین در این مراسم مدیرعامل بانک تجارت با اشاره به تاثیر ظهور ابزارهای جدید فناوری بر روش‌های ارتباطی در جامعه گفت: با امضاء این تفاهمنامه از ظرفیت‌های نوین ایجاد شده در پست برای انتقال مطمئن تر و سریع تر اسناد و مدارک مهم بانک به مشتریان استفاده می‌کنیم.
محمد ابراهیم مقدم گفت: در این راستا با استفاده از سامانه پست، از این پس امکان مطابقت آدرس مشتریان با کدپستی 10 رقمی آنها، فراهم خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد