همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همه فرزندان شاهد در شهرداری استخدام رسمی می شوند


  احمدلو همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی خبرداد



همه فرزندان شاهد در شهرداری استخدام رسمی می شوند
همزمان با سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران از رسمی شدن قرارداد تمامی فرزندان شاهد فعال در مجموعه مدیریت شهری خبرداد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، منصور احمدلو مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران با اشاره به برگزاری همایش خانواده های آزادگان فعال در شهرداری تهران گفت: شهرداری تهران مفتخر به همکاری با 107 آزاده بوده است که با بازنشسته شدن تعدادی از آنها و انتقال برخی از این افراد به سایر نهادها و سازمان ها، در حال حاضر افتخار همکاری با 88 آزاده سرافراز میهن را دارد که همزمان با فرارسیدن 26 مرداد همایش آزادگان شهرداری تهران با حضور خانواده های آنها در منطقه شیان برگزار شد .
وی با اشاره به خبر خوش استخدام رسمی فرزندان شاهد در شهرداری تهران بیان کرد: درحال حاضر 628 فرزند خانواده معزز شهدا در بخش های خدمات شهری و سایر ادارات و سازمان ها مشغول به فعالیت هستند که از این تعداد تنها 299 نفر استخدام رسمی بوده وسایرین به شکل قراردادی با شهرداری همکاری می کردند .
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران در ادامه افزود: پیش از این مشکلاتی در رابطه با استخدام رسمی فرزندان شاهد وجود داشت به طوری که این موضوع را از طریق شورای شهر به جریان انداختیم تا با حل مشکلات قانونی امکان استخدام این افراد وجود داشته باشد چرا که در رابطه به استخدام فرزندان شاهد در قانون استخدامی کشور نیز مصوباتی وجود دارد. از این رو تبدیل وضعیت استخدامی و معافیت بیمه و مالیات فرزندان شهید شاغل در شهرداری از موضوعاتی بود که برای مدیریت شهری فوریت داشت .
احمد لو با بیان اینکه  خدمات ارائه شده به فرزندان شاهد در شهرداری تهران از قانون جامع ایثارگران جلوتر است افزود: شهرداری تهران تا کنون دردو دوره به عنوان ارایه دهنده خدمات ویژه به ایثارگران مورد تقدیر قرارگرفته است و تنها در این مدیریت شهری است که 123 شهردار نواحی در راس هرم، مسوولیت امور ایثارگران را بر عهده دارند .
وی افزود: به زودی بخش نامه استخدام رسمی فرزندان شاهد شاغل درشهرداری اعلام می شود و امیدواریم دلهای خانواده معزز شهدا از شنیدن این خبر خرسند شود.
*آغاز مرحله سوم ثبت خاطرات ایثارگران
مدیرکل امور ایثارگران شهرداری تهران همچنین خبرخوش دیگری در سالروز بازگشت آزادگان به کشور داد و گفت: مرحله سوم ضبط ناگفته های دفاع مقدس در قالب فرهنگ شفاهی آغاز شده است .
احمدلو دراین باره اظهارکرد: استودیو ضبط خاطرات ایثارگران که در سازمان امورایثارگران شهرداری تهران قرار دارد اقدام به جمع آوری خاطرات ناگفته دفاع مقدس از مجموعه آزادگان و ایثارگران سالهای جنگ می کند چرا که این ناگفته ها همانند جواهر ارزشمند هستند و استخراج از این معدن گوهربار به معنای حفظ فرهنگ شفاهی دفاع مقدس است.
وی افزود: در این راستا در سومین مرحله نیز تعدادی از فعالان ایثارگر که درشهرداری تهران مشغول به کار هستند برای ضبط خاطرات به این مجموعه دعوت شدند. این درحالی است که پس از دسته بندی و تجمیع این خاطرات ، خاطرات قابل انتشار در قالب کتاب به چاپ می رسد و سایر خاطرات نیز در اختیار مجموعه های مرتبط همچون نمایشنامه نویسان و هنرمندان قرار می گیرد تا با دسترسی به این خاطرات ناب تصویر واقعی از دفاع مقدس را به مردم ارائه دهند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد