همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نتایج آزمون نفت را اعلام می‌کنیم


  

سلحشور:
نتایج آزمون نفت را اعلام می‌کنیم
معاون توسعه سرمایه انسانی و مدیریت وزیر نفت ازموافقت معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری برای جذب بخشی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی شرکت ملی نفت در آینده نزدیک خبر داد.
به گزارش پانا نیوز، کریم سلحشور درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، اظهار کرد: درپی درخواست بیژن زنگنه، وزیر نفت از معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهوری برای موافقت با استخدام پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، اسامی پذیرفته شدگان بزودی اعلام می شود.
وی افزود: در پی جلسه های برگزار شده با معاونت انسانی رئیس جمهوری، بخشی از تقاضای وزارت نفت مورد تایید این معاونت قرار گرفته و بر این اساس بزودی اسامی پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت اعلام می شود.
به گزارش پانا نیوز، بزرگترین آزمون استخدامی کشور در سه نوبت طی روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه سال گذشته در حوزه های تهران، اهواز، شیراز، بندرعباس، اصفهان، کرمانشاه، مشهد، ماهشهر و تبریز با حضور ٩٤ هزار و ٩٢١ داوطلب برگزار شد.
از این میان تعداد ٣ هزار و ٥٣١ نفر (دو برابر ظرفیت) دارای رتبه های برتر برای انجام مصاحبه دعوت شدند و از آنها مصاحبه شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد