همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام نیروهای جدید در شهرداری های آذربایجان شرقی


  

موحدنیا خبر داد:
استخدام نیروهای جدید در شهرداری های آذربایجان شرقی
مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی از استخدام 33 نفر در هفت شهرداری جدیدالتاسیس استان خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی موحدنیا ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تامین نیروهای انسانی شهرداری های جدیدالتاسیس استان شاهد برگزاری آزمون استخدامی برای جذب این افراد خواهیم بود.
وی ادامه داد: 24 نفر از طریق این آزمون ها به استخدام شهرداری درمی آیند و 9 نفر بقیه نیز سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران خواهد بود.
موحدنیا در خصوص شایط استخدام سهمیه خانواده‌های شهدا و ایثارگران نیز افزود: برای استخدام این 9 نفر نیز از بنیاد شهید و امور ایثارگران خواسته ایم تا افرادی را به استاندازی معرفی کنند.
وی با اشاره به جزئیات آزمون استخدامی گفت: ثبت‌نام آزمون استخدامی این شهرداری‌ها از روز چهارشنبه 29 مرداد به صورت اینترنتی آغاز خواهد شد.
مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ادامه داد: نیروهای قراردادی و شرکتی شهرداری‌ها و سازمان‌های وابسته، می‌توانند با مراجعه به سایت استانداری آذربایجان شرقی نسبت به تکمیل فرم ثبت‌نام و ارسال مدارک خود اقدام کنند.
موحدنیار در پایان اظهار داشت: با برگزاری این آزمون و جذب این تعداد نفر می توانیم نسبت به تامین نیازهای نیروی انسانی شهرداری ها و به خصوص شهرداری های تازه تاسیس قدم برداریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد