همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کاردانی به کارشناسی ناپیوسته 93 دولتی + آزاد


 

مطالب جدید در قسمت بالای مطالب دیگر اضافه می گردد و مطالب با یک خط افقی از هم مجزا شده اند

برای دریافت مطالبی از این دسته ادرس ایمیل خود را از اینجا ثبت کنید



 سازمان سنجش آموزش کشور، بدین‌وسیله به اطلاع داوطلبان شرکت کننده در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393 (اعم از متقاضیان رشته‌های تحصیلی با‌ آزمون و متقاضیان رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون») می‌رساند که دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) آزمون مذکور از روز سه‌شنبه 21/05/1393 از طریق سایت اطلاع‌رسانی (سایت اینترنتی) این سازمان به نشانی www.sanjesh.org  قابل دسترسی و بهره‌برداری می‌باشد. ضمناً کلیه داوطلبان آزمون مذکور لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنمای ثبت‌نام (دفترچه شماره 1) و راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (دفترچه شماره 2) آزمون مربوط و همچنین اطلاعیه مورخ 20/03/1393، از روز چهارشنبه 22/05/1393 لغایت روز دوشنبه 27/05/1393 به سایت اینترنتی این سازمان مراجعه و نسبت به انتخاب کد رشته‌محل‌های مورد علاقه خود به‌صورت اینترنتی اقدام نمایند. 

داوطلبانی که علاقمند به گزینش در رشته‌های تحصیلی با‌ آزمون و رشته‌های تحصیلی پذیرش براساس سوابق تحصیلی «بدون آزمون» دانشگاه آزاد اسلامی می‌باشند، لازم است به منظور انتخاب رشته‌های تحصیلی از روز شنبه مورخ 25/5/93 لغایت شنبه مورخ 93/6/1 به سایت اینترنتی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه نمایند.





به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393می‌رساند آزمون کلیه داوطلبان در صبح روز پنجشنبه مورخ 23/5/93 در 54 شهرستان مندرج در جدول شماره 1 (مرکز استان و برخی شهرستانها) برگزار می‌گردد. لازم به ذکر است برای پذیرش در کدرشته­های تحصیلی: 109 (حشره شناسی پزشکی و مبارزه با ناقلین)، 202 (ایمنی صنعتی و محیط کار)، 212 (مراقبت پرواز)، 216 (نقشه برداری)، 217 (شهرسازی)، 218 (صنایع نساجی)، 232 (مهندسی اجرایی عمران)، 301 (آبیاری)، 302 (محیط زیست)، 303 (احیا و بهره برداری از مناطق بیابانی)، 305 (پرورش گاو و گاومیش)، 308 (جنگلداری)، 309 (شیلات)، 310 (چوب شناسی و صنایع چوب)، 311 (علوم و صنایع غذایی)، 312 (گیاه پزشکی)، 314 (مرتع و آبخیزداری)، 315 (بازیافت)، 401 (آمار)، 402 (آموزش ریاضی)، 501 (آموزش حرفه و فن)، 502 (آموزش دینی و عربی)، 504 (زبان انگلیسی)، 505 (زبان و ادبیات فارسی)، 506 (آموزش علوم تجربی)، 507 (آموزش کودکان استثنایی)، 508 (آموزش مطالعات اجتماعی)، 510 (تربیت مربی امور تربیتی)، 511 (باستان شناسی)، 513 (تربیت معلم قرآن کریم)، 516 (علوم انتظامی)، 517 (علم و اطلاعات و دانش شناسی/کتابداری و اطلاع­رسانی)، 518 (مدیریت)، 519 (حقوق قضایی)، 602 (صنایع دستی)، 603 (مرمت و احیای بناهایتاریخی)، 604 (موسیقی)، 606 (طراحی پوشاک)، 607 (موزه داری) و 702 (علمی –کاربردی بهداشت موادغذایی با منشا دامی) آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی صورت می‌گیرد. لذا برای داوطلبانی که در این رشته‌های تحصیلی ثبت‌نام نموده­اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد. این داوطلبان ضرورت دارد جهت انتخاب رشته‌محلهای تحصیلی از تاریخ 22/5/93 لغایت 27/5/93 از دفترچه راهنمای انتخاب رشته این آزمون (که در زمان مذکور از سایت اینترنتی این سازمان قابل دریافت می‌باشد) به سایت مذکور مراجعه نمایند.

تذکر مهم: کلیه داوطلبان متقاضی گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود از تاریخ 20/5/93 لغایت 24/5/93 با مراجعه به سایت سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده اطلاعات خود اقدام نمایند.
1- نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان از روز دوشنبه 20/5/93 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا متقاضیان شرکت در آزمون بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام­خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.
تذکرات مهم:        
1- آن دسته از داوطلبانیکه موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شوند لازم است با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه ذیربط، براساس جدول شماره 2 این اطلاعیه مراجعه نمایند.
2- لازم به یادآوری است کلیه داوطلبان (اعم از متقاضیان رشته­های با آزمون و بدون آزمون) لازم است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون (از تاریخ 20/5/93 لغایت 27/5/93) با مراجعه به سایت این سازمان نسبت به انتخاب کدرشته محلهای تحصیلی خود اقدام نمایند.
 
2- آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون:
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای تعیین حوزه امتحانی) که در بند 29 تقاضانامه ثبت‌نام مشخص کرده‌اند به شرح جدول شماره 2 مندرج در این اطلاعیه می‌باشد.
 
3- درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای1، 2، 4، 5، 6،8،10، 12، 13، 14، 16، 17 و 18 به ترتیب شامل نام‌خانوادگی و نام، شماره شناسنامه، سال تولد، شماره ملی،سهمیه (بنیادشهید و امور ایثارگران)، کد و عنوان رشتهتحصیلی، موسسه محل اخذ مدرک تحصیلی، سال و ماه اخذ مدرک تحصیلی، معدل فارغ‌التحصیلی، وضعیت اشتغال (کارمندی)، استان بومی و علاقه‌مندی به گزینش در رشته‌های غیرانتفاعی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد و یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 24/5/93 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای3، 7، 9 و 15 (جنس، دین، معلولیت و زبان خارجی امتحانی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است از روز سه شنبه مورخ 21/5/93 الی روز چهارشنبه مورخ 22/5/93 صبح‌ها از ساعت 8:00  الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره 2) مراجعه نمایند.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام خود داوطلب در نظر گرفته شده است.
2- چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت‌نامی (بند 8) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است به ترتیب ذیل عمل نمایند.
1-2-کلیه داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های بنیادشهید و امور ایثارگران جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 24/5/93 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه نمایند و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند تا در صورت تأیید، سهمیه توسط ارگان مربوطه برای ایشان اعمال گردد، در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.
تذکر مهم: کلیه جانبازان عزیز با هر درصد جانبازی، فرزند و یا همسر جانباز 25 درصد و بالاتر براساس قانون جامع ایثارگران مصوب مجلس محترم شورای اسلامی مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران خواهند بود. لذا داوطلبان متقاضی استفاده از این سهمیه لازم است منحصراً از تاریخ 20/5/93 لغایت 24/5/93 با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور (قسمت ویرایش اطلاعات) سهمیه مورد نظر خود را علامتگذاری نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای داوطلبان ذیربط اعمال گردد.
2-2-سایر داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان – سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح (به جز داوطلبان مندرج در بند 1-2 فوق) برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تاتاریخ 27/5/93 به ارگان مربوطه مراجعه نمایند تا در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان تأیید کننده در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل پذیرش نمی‌باشد.
3- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس می‌باشد و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، اشتباه عکس و واضح نبودن عکس و ... می‌باشد ضروری است در یکی از روزهای سه‌شنبه مورخ 21/5/93 و یا چهارشنبه 22/5/93صبح‌ها از ساعت 8:00  الی 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 الی 18:00 با به همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره 2) مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.
4- آن دسته از داوطلبانیکه هم اکنون علاقه‌مند به گزینش در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی می‌باشند، الزامی است در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری بوسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال باشد، با پرداخت مبلغ 29.000 ریال (بیست و نه هزار ریال) به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نموده و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج نمایند.
یادآوری: کلیه داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون می‌بایست از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت این سازمان قرار داده خواهد شد، پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
قابل توجه داوطلبان: کلیه داوطلبان (متقاضیان رشته­های تحصیلی با آزمون و بدون آزمون) لازم است از تاریخ 22/5/93 لغایت27/5/93 برای انتخاب کدرشته محل‌های تحصیلی مورد علاقه خود با توجه به مندرجات دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی (شماره2) که بر روی سایت سازمان قرار خواهد گرفت و همچنین اطلاعیه مربوط به انتخاب رشته که در همان تاریخ منتشر می‌گردد با مراجعه به سایت سازمان نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های تحصیلی خود اقدام نمایند.
 
4–موارد مهم قابل توجه داوطلبان
1- در زمان حضور درجلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.
2- درهای ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 7:30 (هفت و سی‌دقیقه) صبح بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون صبح از ساعت  8:00 (هشت) آغاز می‌گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی به محوطه و یا سالنهای امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.
3- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
4- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین حساب (بجز ماشین حسابهای مندرج در بند 5)، هر گونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هریک از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «د» آمده است، رفتار خواهد شد.
5- به همراه داشتن ماشین حسابهای مجاز منحصراً با یکی از مارکهای ذیل برای حضور در جلسه آزمون بلامانع است.
Citizen SR 275 -10
W-BKSHARP 509-7
4600PARS -4
3600CASIO -1
Citizen SR 270X -11
Citizen SR 270 II-8
531-ELSHARP-5
82-CASIO FX -2
 
IICitizen SR 135 T -9
BK-WSHARP 506 -6
618-FCATIGA -3
تذکر مهم: چنانچه داوطلبی غیر از ماشین حساب‌های فوق‌الذکر، ماشین‌حساب نوع دیگر به همراه داشته باشد به عنوان مختلف تلقی و برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای ورودی با وی رفتار خواهد شد.
5‍- قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری:
ماده 5- تخلفات و جرائم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.
ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:
1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
2- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.
3- ثبت نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
ج - استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاهها حافظه‌دار.
د – کمکبه داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.
هـ-دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.
و - هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایرمدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
ز - افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.
ح -خرید یا فروش سوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.
ماده 6 -هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:
الف - در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.
ب - در مورد مشمولات بند (ب) یا بند (ج) ماده (5) : محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال.
تبصره - آراء هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظرخواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.
ماده 7 -در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و)، (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.
ماده 8 - ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرائم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.
ماده 9 - رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمونها مانع از رسیدگی برابر سایرقوانین جزایی یا رسیدگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.
ماده 10 - در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیأت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هر گونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ التحصیلی به وی اعطاء ‌شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فناوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی می‌باشند.
ماده 11 - چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، براساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌باشد.
 
درخاتمه اضافه می­نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری سازمان سنجش همه روزه بجز روزهای تعطیل صبح‌ها از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 13:00 الی 17:00 آماده پاسخگویی به سوالات میباشد. لذا داوطلبان می‌توانند در صورت نیاز فقط با شماره تلفنهای 99-88923595 بطور مستقیم (واحد پاسخگویی غیرحضوری آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال 1393) با روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تماس حاصل و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانیwww.sanjesh.org درمیان بگذارند.
 
جدول شماره 1 - شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته سال‌ 1393 براساس ‌استان ‌محل‌ اقامت ‌فعلی ‌داوطلبان
نام استان
شهرستان محل
 برگزاری آزمون
استان محل اقامت
 
آذربایجان شرقی
(10)
تبریز
(1012)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای آذرشهر(1001)، اسکو(1005)، اهر(1006)، بستان آباد(1009)، تبریز(1012)، جلفا (1014)، خداآفرین (1025)، سراب(1017)، شبستر(1021) ، کلیبر(1026)، ورزقان(1038)، هریس (1040) و مرند(1029)استان آذربایجان شرقی می باشند.
مراغه
(1028)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای مراغه(1028)، بناب(1010)، چاراویماق (1016)، عجب شیر (1023)، ملکان(1032)، میانه (1036) و هشترود (1041) استان آذربایجان شرقی می باشند.
آذربایجان غربی
(11)
ارومیه‌(1104)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای ارومیه (1104) و اشنویه (1106) استان آذربایجان غربی می باشند.
خوی
(1123)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای خوی(1123)، چابپاره(1119)، سلماس(1127)، ماکو (1133)، چالدران(1117)، پلدشت (1111) و شوط(1131) استان آذربایجان غربی می باشند.
مهاباد
(1135)
‌ داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای پیرانشهر(1113)، مهاباد(1135)، سردشت(1124)، میاندوآب(1138)، بوکان(1109)، نقده(1140) شاهین دژ (1129) و تکاب(1115) استان آذربایجان غربی می باشند.
اردبیل(12)
اردبیل(1202)
‌کلیه داوطلبان استان اردبیل
اصفهان(13)
‌ اصفهان(1310)‌
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای اصفهان(1310)، شاهین شهر و میمه(1322)، تیران و کرون(1314)، چادگان(1316)، فریدن(1326)، برخوار(1312)، خمینی شهر(1317)، خور وبیابانک(1340)، شهررضا(1324)، فلاورجان(1329)، فریدونشهر(1327)، سمیرم(1320)، دهاقان (1321)، لنجان(1336)، خوانسار (1318)، گلپایگان (1334)، مبارکه (1338)، نائین (1341)، نجف آباد(1342) و بوئین میاندشت(1325) استان اصفهان می باشند.
کاشان(1332)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای کاشان (1332)، آران و بیدگل (1302)، نطنز (1345) و اردستان (1304) می‌باشند.
البرز(40)
کرج(4008)
کلیه داوطلبان استان البرز
ایلام(14)
‌ ایلام‌(1405)
کلیه داوطلبان استان ایلام‌
بوشهر(15)
‌ بوشهر(1502)
کلیه داوطلبان استان بوشهر
تهران
(16)
تهران
(1607)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای اسلامشهر (1602)، رباط کریم(1612)، شهریار(1624)، قدس(1623)، بهارستان (1610)، پردیس (1616)، تهران (1607)، ملارد (1625)، شمیرانات (1620)، دماوند (1609) و فیروزکوه (1627) استان تهران می باشند.
ری(1615)
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان شهرستان ری (1615) استان تهران می باشند.
ورامین
(1636)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای ورامین (1636)، پاکدشت (1604)، پیشوا (1633) و قرچک (1635) استان تهران می باشند.
چهار محال و بختیاری(17)
شهر کرد(1709)
کلیه داوطلبان استان چهار محال و بختیاری
خراسان جنوبی(18)
بیرجند(1802)
کلیه داوطلبان استان خراسان جنوبی به غیر از شهرستان طبس(1825)
طبس(1825)
کلیه داوطلبان شهرستان طبس(1825)
خراسان رضوی
(19)
مشهد
(1960)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای بینالود (1906)، چناران (1928)، درگز (1937)، سرخس (1947)، فریمان (1949)، فیروزه (1912)، قوچان (1951)، کلات (1955)، مشهد (1960) و نیشابور(1965) از استان خراسان رضوی می باشند.
تربت حیدریه(1922)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای تربت حیدریه (1922)، تایباد (1909)، گناباد (1957)، مه ولات(1962)، زاوه (1920)، کاشمر(1953)، بردسکن(1905)، خواف(1934)، تربت جام(1916)، خلیل آباد (1930)، رشتخوار(1940)، باخزر (1908) و بجستان (1901) استان خراسان رضوی می باشند.
سبزوار
(1945)
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان شهرستانهای سبزوار(1945)، جغتای(1923)، جوین (1926)، خوشاب (1941) و داورزن (1942) از استان خراسان رضوی می باشند.
خراسان شمالی(20)
بجنورد (2005)
کلیه داوطلبان استان خراسان شمالی
خوزستان
(21)
اهواز
(2112)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای آغاجاری (2121)، امیدیه (2104)، اهواز(2112)، ایذه (2115)، باغ ملک(2117)، باوی(2110)، بهبهان (2124)، حمیدیه(2111)، دشت آزادگان(2131)، رامهرمز(2134)، شوشتر(2140)، کارون(2166)، مسجدسلیمان(2146)، هفتگل(2148)، رامشیر(2132)، لالی(2144)، اندیکا (2107) و هویزه (2151) از استان خوزستان می‌باشند.
دزفول(2129)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای، دزفول ‌(2129)، اندیشمک (2109)، شوش (2138) و گتوند (2142) استان خوزستان می باشند.
خرمشهر(2125)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای آبادان (2102)، شادگان(2135)، خرمشهر (2125)، ماهشهر(2120) و هندیجان (2150) از استان خوزستان می باشند.
زنجان(22)
زنجان(2212)
کلیه داوطلبان استان زنجان
ادامه جدول شماره 1 - شهرستان‌ محل‌ برگزاری آزمون کارشناسی ناپیوسته سال‌ 1393 براساس استان محل اقامت فعلی داوطلبان
نام استان
شهرستان محل
 برگزاری آزمون
استان محل اقامت
 
سمنان(23)
سمنان‌(2304)
کلیه داوطلبان استان سمنان
سیستان وبلوچستان
(24)
زاهدان
‌(2418)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای خاش(2408)، زاهدان(2418) و میرجاوه(2419) از استان سیستان و بلوچستان می باشند.
ایرانشهر
(2403)
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان شهرستانهای ایرانشهر(2403)، سرباز(2429)، سراوان(2425)، دلگان(2411)، مهرستان(2416)، فنوج (2437) و سیب سوران(2430) از استان سیستان و بلوچستان می باشند
زابل
(2414)
داوطلبانی که شهرستانهای محل اقامت آنان شهرستان زابل(2414)، زهک(2422)، نیمروز(2446)، هیرمند (2435) و هامون (2448)استان سیستان و بلوچستان است
چا‌بهار
(2406)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهایچا‌بهار(2406)، کنارک(2433)، نیک شهر (2440) و قصرقند(2438) استان سیستان وبلوچستانمی‌باشند.
فارس(25)
شیراز(2536)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهایآباده(2501)، ارسنجان(2502)، اقلید(2507)، بوانات(2509)، پاسارگاد(2510)، خرامه(2581)، خرم بید(2516)، کازرون(2551)، رستم(2524)، سپیدان(2528) سروستان(2531)، شیراز(2536)، فراشبند(2538)، فیروزآباد (2543)، کوار(2535)، مرودشت(2565)و ممسنی (2568)استان فارس میباشند.
داراب(2522)
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای استهبان(2504)، زرین دشت (2526)، داراب(2522)، نی ریز(2576) و فسا (2541) استان فارس می باشند.
جهرم(2515)
داوطلبانی که شهرستانهای محل اقامت آنان از شهرستانهای جهرم (2515)، قیرو کارزین (2546)، مهر(2571)،گراش(2557)، لارستان (2558)، لامرد (2561) و خنج(2519) استان فارس می باشند.
قزوین(26)
قزوین‌(2619)
کلیه داوطلبان استان قزوین
قم(27)
قم‌(2704)
‌ کلیه داوطلبان استان قم‌
کردستان(28)
سنندج‌(2819)
کلیه داوطلبان استان کردستان
کرمان
(29)
کرمان‌(2940)
داوطلبانی که محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بافت(2903) بردسیر(2905)، بم(2908)، رابر(2902)، راور(2914)، ریگان(2923)، زرند(2924)، فهرج(2907)، کرمان(2940)، کوهبنان (2942) و نرماشیر(2909) استان کرمان می‌باشند.
جیرفت(2912)
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای عنبرآباد(2932)، جیرفت (2912) ، فاریاب(2943)، کهنوج(2944)، منوجان(2946)، قلعه گنج (2934)، ارزوئیه(2901) و رودبارجنوب(2921) استان کرمان می باشند.
رفسنجان(2918)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای رفسنجان(2918)، شهربابک، (2929) ، سیرجان(2927) و انار(2915) استان کرمان می‌باشند.
کرمانشاه(30)
کرمانشاه(3024)
کلیه داوطلبان استان کرمانشاه
کهکیلویه و بویراحمد(31)
بویراحمد(یاسوج‌)
(3103)
کلیه داوطلبان استان کهگلیویه و بویر احمد
گلستان(32)
گرگان‌(3217)
کلیه داوطلباناستان گلستان
گیلان(33)
رشت‌(3313)
کلیه داوطلبان استان گیلان
لرستان
(34)
خرم‌آباد(3413)
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای پلدختر(3408)، خرم آباد(3413)، دلفان(3415)، دوره (3418)، رومشکان(3424)، سلسله (3422) و کوهدشت(3427) استان لرستان می باشند.
بروجرد(3407)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای بروجرد(3407)، الیگودرز (3405)، ازنا (3402) و دورود(3417) ا ستان لرستان می باشند.
مازندران
(35)
ساری(3527)
کلیه داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای ساری (3527)، بهشهر(3513)، نکا(3539)، گلوگاه (3536)، میاندرود(3528) و جویبار(3520) استان مازندران می باشد.
بابل(برادران)(3509)
‌مازندران‌(داوطلبان مرد بجز شهرستانهای حوزه امتحانی ساری، (3527) و چالوس(3522) استان مازندان می باشند.
بابلسر (خواهران)(3512)
‌مازندران‌(داوطلبان زن بجز شهرستانهای حوزه امتحانی ساری (3527) و چالوس(3522) استان مازندان می باشند.
چالوس(3522)
داوطلبانی که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تنکابن(3517)، نوشهر(3545)، عباس آباد(3516)، رامسر(3523)، نور (3543)، چالوس(3522) و کلاردشت(3521) استان مازندران می باشند.
مرکزی(36)
اراک(3602)
کلیه داوطلبان استان مرکزی
هرمزگان(37)
بندرعباس‌(3709)
‌ کلیه داوطلبان استان هرمزگان
همدان(38)
‌همدان‌(3823)
کلیه داوطلبان که شهرستان محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اسد آباد(3801)، بهار(3804)، کبودر اهنگ(3812)، رزن(3809)، فامنین(3822)و همدان(3823) از استان همدان می باشند.
ملایر(3816)
داوطلبانی که محل اقامت آنان شهرستانهای ملایر(3816)، نهاوند (3820) و تویسرکان(3806) استان همدان می باشند.
یزد(39)
یزد(3920)
کلیه داوطلبان استان یزد
جدول شماره 2 – نام و آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال‌ 1393
نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه های رفع نقص
آذربایجان شرقی
تبریز
دانشگاه تبریز
تبریز: بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه هم کف ساختمان مدیریت خدمات آموزشی
مراغه
دانشگاه مراغه
مراغه: اتوبان امیرکبیر، شهرک گلشهر، دانشگاه مراغه
آذربایجان غربی
ارومیه
دانشگاه ارومیه
ارومیه: خیابان شهید بهشتی ، دانشگاه ارومیه ،ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی
مهاباد
دانشگاه آزاد اسلامی
مهاباد: کوی دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، دانشکده فنی و مهندسی
خوی
دانشگاه آزاد اسلامی
خوی: بلوار ولایتفقیه، دانشگاه آزاداسلامی واحد خویساختمان اداری
اردبیل
اردبیل
دانشگاه آزاد اسلامی
اردبیل: میدان بسیج ، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
اصفهان
اصفهان
دانشگاه اصفهان
اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه، دانشگاه اصفهان، حوزه معاونت آموزشی
کاشان
دانشگاه کاشان
کاشان: کیلومتر شش بلوار قطب راوندی، دانشگاه کاشان
ایلام
ایلام
دانشگاه پیام نور
 ایلام: بلوار دانشجو، دانشگاه پیام نور مرکز ایلام
البرز
کرج
دانشگاه آزاد اسلامی
کرج : انتهای رجایی شهر، بلوار شهید موذن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
بوشهر
بوشهر
دانشگاه خلیج فارس
بوشهر: خیابان شهید ماهینی، دانشگاه خلیج فارس، سازمان مرکزی دانشگاه
تهران
تهران(حوزه برادران)
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
 تهران: خیابان حافظ، مقابل خیابان سمیه
تهران(حوزه خواهران)
دانشگاه خوارزمی تهران
 تهران: خیابان شهید مفتح، نرسیده به خیابان انقلاب، شماره 49
ری
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ورامین
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
چهارمحال وبختیاری
شهرکرد
دانشگاه آزاد اسلامی
شهرکرد: رحمتیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، ساختمان اداری
خراسان جنوبی
بیرجند
دانشگاه بیرجند
بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشکده هنر
طبس
آموزش و پرورش
طبس: اداره کل آموزش و پرورش
خراسان رضوی
مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
 مشهد: بلوار وکیل آباد، روبرویپارکملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم اداری و اقتصادی
سبزوار
دانشگاه حکیم سبزواری
سبزوار: توحید شهر، دانشگاه حکیم سبزواری ، طبقه همکف دانشکده علوم پایه
تربت حیدریه
دانشگاه تربت حیدریه
تربت حیدریه: کیلومتر 7 محور (تربت حیدریه -مشهد) بعد از پل هوایی عابر پیاده، دانشگاه تربت حیدریه
خراسان شمالی
بجنورد
آموزش و پرورش
بجنورد: اداره کل آموزش و پرورش
خوزستان
اهواز
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
دزفول
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خرمشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
زنجان
زنجان
دانشگاه زنجان
زنجان: کیلومتر 6 جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی واحد رایانه
سمنان
سمنان
آموزش و پرورش
سمنان: اداره کل آموزش و پرورش
سیستان و بلوچستان
زاهدان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ایرانشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
زابل
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
چابهار
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
فارس
شیراز
دانشگاه شیراز
شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
داراب
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش وپرورش شهرستان ذیربط
جهرم
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش وپرورش شهرستان ذیربط
قزوین
قزوین
دانشگاه پیام نور
قزوین: مینودر، میدان دهخدا، جنب هتل ورزش، سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین
قم
قم
آموزش و پرورش
قم: اداره کل آموزش و پرورش
 
 
ادامه جدول شماره 2 – نام و آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص کارت آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال‌ 1393
نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه های رفع نقص
کردستان
سنندج
آموزش و پرورش
سنندج: اداره کل آموزش و پرورش
کرمان
کرمان
آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شماره یک (شهید چمران)
کرمان: ابتدای هفت باغ علوی، آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان
جیرفت
دانشگاه جیرفت
جیرفت: کیلومتر 8 جاده بندرعباس، دانشگاه جیرفت
رفسنجان
دانشگاه ولی­عصر رفسنجان
رفسنجان: ابتدایبلوارولایت، سازمان مرکزی دانشگاه ولی عصر، دفتراستعدادهای درخشان
کرمانشاه
کرمانشاه
دانشگاه رازی کرمانشاه
کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، دانشکده علوم
کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج(بویراحمد)
آموزش و پرورش
یاسوج: اداره کل آموزش و پرورش
گلستان
گرگان
دانشگاه کشاورزی و منابع طبیعی
گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
گیلان
رشت
دانشگاه گیلان
رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاه گیلان
لرستان
خرم‌آباد
دانشگاه لرستان
خرم آباد: کیلومتر5جاده خرم آباد تهران، دانشگاه لرستان
بروجرد
دانشگاه حضرت آیت الله بروجردی
بروجرد: کیلومتر 3 جاده ( بروجرد-خرم آباد) دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی
مازندران
ساری
موسسه غیر انتفاعی هدف ساری
ساری: بلوار فرح آباد (جاده دریا )، کیلومتر 5 موسسه آموزش عالی هدف ساری
چالوس
دانشگاه آزاد اسلامی
چالوس: خیابان 17 شهریور، روبروی مسجد امام حسین(ع)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالوسحوزه معاونت آموزش
بابلسر
دانشگاه مازندران
بابلسر: خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه مازندران
بابل
دانشگاه صنعتی نوشیراونی بابل
بابل: خیابان شریعتی، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
مرکزی
اراک
دانشگاه اراک
اراک : میدان شریعتی، دانشگاه اراک درب اصلی دانشگاه
هرمزگان
بندرعباس
دانشگاه هرمزگان
بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
همدان
همدان
دانشگاه آزاد اسلامی
همدان: شهرک شهید مدنی، خیابان امام خمینی(ره) بلوارپروفسورموسیوند مجتمع دانشگاه آزاداسلامی واحد همدان
ملایر
دانشگاه ملایر
ملایر: کیلومتر 4 جاده اراک، دانشگاه ملایر
یزد
یزد
دانشگاه یزد
یزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، بلوار دانشگاه، دانشگاه یزد پردیس اصلی دانشگاه یزد
 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد