همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارت و محل رفع نقص آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و غیرانتفاعی و رشته¬های بدون آزمون 1393

 به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام و شرکت در آزمون دوره‌های کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی سال 1393 می‌رساند این آزمون برای داوطلبان کلیه کد رشته­های امتحانی در صبح روز جمعه مورخ 24/5/93 در 168 شهرستان (مندرج در جدول شماره 1) برگزار می‌شود. لازم به ذکر است برای پذیرش در کدرشته‌های تحصیلی: 21 (چاپ)، 26 (صنایع نساجی)، 28 (سرامیک)، 29 (معدن)، 30 (ناوبری)، 31 (الکترونیک و مخابرات دریایی)، 32 (مکانیک موتورهای دریایی)، 41 (فرش دستباف)، 42 (قلم‌زنی)، 43 (امور دامی)، 44 (گاوداری صنعتی)، 45 (مرغداری صنعتی)، 46 (تکثیر و پرورش آبزیان)، 47 (پرورش زنبور عسل)، 49 (گل و گیاهان زینتی) و 50 (ماشین‌های کشاورزی)، آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد. لذا برای داوطلبانی که در این رشته‌های تحصیلی ثبت‌نام و انتخاب رشته نموده­اند، کارت شرکت در آزمون صادر نخواهد شد و نیازی به مراجعه داوطلبان به سایت سازمان سنجش جهت پرینت کارت نمی­باشد.لاکن لازم است مفاد این اطلاعیه را به دقت مطالعه نمایند.
تذکر مهم: کلیه داوطلبان متقاضی گزینش در رشته های بدون آزمون می توانند جهت مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی و کد رشته محلهای انتخابی خود از تاریخ 20/5/93 لغایت 24/5/93 با مراجعه به سایت سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.
 
1- نحوه و زمان پرینت کارت شرکت در آزمون
کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان به همراه برگ راهنما از روز دوشنبه 20/5/93 برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار می­گیرد تا متقاضیان شرکت در آزمون بتوانند با وارد0 کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، کد پیگیری و یا نام و نام­خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام نمایند. داوطلبان برای پرینت کارت شرکت در آزمون باید منحصراً به روش فوق اقدام و براساس تاریخ و آدرس تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه نمایند. بدیهی است برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است. لذا کلیه داوطلبان باید شخصاً برای پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام نمایند.
تذکر مهم: آن دسته از داوطلبانیکه موفق به پرینت کارت شرکت در آزمون نمی‌شوند لازم است با همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه عکس‌دار شخصاً به باجه رفع نقص حوزه ذیربط، براساس جدول شماره 2 این اطلاعیه مراجعه نمایند.
 
2- آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون:
آدرس و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون کلیه داوطلبان بر مبنای استان و شهرستان محل اقامت فعلی آنان (برای تعیین حوزه امتحانی) که در تقاضانامه ثبت‌نام، مشخص کرده‌اند به شرح جدول 2 مندرج در این اطلاعیه می‌باشد.
 
3- درخصوص مندرجات کارت شرکت در آزمون چنانچه مغایرتی مشاهده شد، داوطلبان لازم است به شرح زیر اقدام نمایند:
1- با توجه به اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون، چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای1، 2، 4، 5، 6، 10، 13، 14، 15 و 17 به ترتیب شامل نام‌خانوادگی، نام، سال تولد، شماره شناسنامه، شماره ملی، کد چهار رقمی رایانه­ای دیپلم، استان محل اخذ دیپلم، معدل کل دیپلم، تاریخ اخذ مدرک دیپلم و کد رشته­محل‌های انتخابی کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است برای اصلاح مورد یا موارد مذکور حداکثر تا تاریخ 24/5/93 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایند و در صورتی که نسبت به بندهای 3، 7، 9 و 12 (جنس، دین، معلولیت و زبان خارجی امتحانی) تفاوتی مشاهده نمودند ضروری است از روز چهارشنبه مورخ 22/5/93 الی روز پنجشنبه مورخ 23/5/93 صبح‌ها از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الی 18:00 به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره 2) مراجعه نمایند.
تبصره: چنانچه داوطلبانی در بند 17 (کدرشته محلهای انتخابی) کارت شرکت در آزمون خود، کدرشته­ای را بصورت منفی مشاهده نمودند به منزله عدم رعایت شرایط در آن کدرشته میباشد و لازم است این دسته از داوطلبان با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) نسبت به اصلاح کدرشته محل های انتخابی خود براساس ضوابط دفترچه راهنما اقدام نمایند.
ضمناً سایر اطلاعات مندرج بر روی کارت شرکت در آزمون هر داوطلب بر اساس اطلاعات مندرج در تقاضانامه ثبت‌نام خود داوطلب در نظر گرفته شده و تقاضاهای مربوط به تغییر رشته امتحانی و حوزه امتحانی قابل قبول نخواهد بود.
2- چنانچه داوطلبان مغایرتی در اطلاعات مندرج در سهمیه ثبت‌نامی (بند 8) کارت شرکت در آزمون مشاهده نمودند، لازم است به ترتیب ذیل عمل نمایند:
1-2- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت اعلام مغایرت حداکثر تا تاریخ 24/5/93 منحصراً به سایت اینترنتی سازمان سنجش (قسمت ویرایش اطلاعات) مراجعه و با توجه به توضیحات مندرج در سایت نسبت به اصلاح موارد اقدام نمایید تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوطه برای آنان اعمال گردد. در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.
تذکر مهم: کلیه جانبازان عزیز با هر درصد جانبازی، فرزند و یا همسر جانباز 25 درصد و بالاتر براساس قانون جامع ایثارگران مصوب مجلس محترم شورای اسلامی مشمول استفاده از سهمیه ایثارگران خواهند بود. لذا داوطلبان متقاضی استفاده از این سهمیه لازم است منحصراً از تاریخ 20/5/93 لغایت 24/5/93 با مراجعه به سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور (قسمت ویرایش اطلاعات) سهمیه مورد نظر خود را علامتگذاری نمایند تا در صورت تأیید سهمیه توسط ارگان مربوطه، سهمیه برای داوطلبان ذیربط اعمال گردد.
2-2- داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه رزمندگان (سپاه پاسداران، وزارت جهاد کشاورزی و واحدهای تابعه ستاد کل نیروهای مسلح) لازم است برای روشن شدن وضعیت سهمیه خود حداکثر تا تاریخ 27/5/93 به ارگان مربوطه مراجعه نمایند تا در صورت دارا بودن سهمیه، مشخصات این دسته از داوطلبان از طریق ارگان تأیید کننده سهمیه، در اختیار سازمان سنجش آموزش کشور قرار گیرد، در غیر اینصورت با سهمیه آزاد گزینش خواهند شد و هیچگونه اعتراضی قابل قبول نمی‌باشد.
3- چنانچه کارت شرکت در آزمون داوطلبی فاقد عکس می‌باشد و یا عکس روی کارت وی دارای اشکالاتی از جمله، فاقد مهر بودن عکس، اشتباه عکس، واضح نبودن عکس و ... می‌باشد ضروری است در یکی از روزهای چهارشنبه مورخ 22/5/93 و یا پنجشنبه مورخ 23/5/93 صبح از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 14:00 الی 18:00 با به همراه داشتن 2 قطعه عکس 4×3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوطه (براساس جدول شماره 2) مراجعه نمایند و موضوع را دنبال نموده تا مشکل برطرف گردد.
4- آن دسته از داوطلبانی که هم اکنون علاقه‌مند به گزینش در رشته‌های موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی می‌باشند، ضرورت دارد، در زمان پرینت کارت شرکت در آزمون با ورود به بخش ویرایش اطلاعات و خرید کارت اعتباری بوسیله کارتهای عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال باشد، با پرداخت مبلغ 29.000 ریال (بیست و نه هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام اقدام نموده و مشخصات کارت اعتباری را در محل مربوط درج نموده و نسبت به ثبت کدرشته محل‌های مورد نظر خود اقدام نمایند.
یادآوری: کلیه داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون می‌بایست از برگ راهنمای شرکت در آزمون که بر روی سایت این سازمان قرار داده خواهد شد، پرینت تهیه و نسبت به مطالعه دقیق آن اقدام نمایند.
 
4- موارد مهم قابل توجه داوطلبان
1- در زمان حضور در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار الزامی است.
2- درهای ورودی حوزه‌های امتحانی رأس ساعت 7:30 (هفت و سی دقیقه) صبح بسته خواهد شد. فرآیند برگزاری آزمون رأس ساعت 8:00 (هشت) صبح آغاز می‌گردد. لذا از ورود داوطلبان پس از بسته شدن درهای ورودی به محوطه و یا سالنهای امتحانی ممانعت بعمل خواهد آمد.
3- هر داوطلب برای حضور در جلسه آزمون باید علاوه بر پرینت کارت شرکت در آزمون، اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار، چند مداد سیاه نرم پررنگ، مداد تراش، مداد پاکن و یک سنجاق و یا سوزن به همراه داشته باشد.
4- داوطلبان باید از آوردن وسایل اضافی از جمله کیف دستی، ساک دستی، پیجر، تلفن همراه، جزوه، کتاب، ماشین حساب (بجز ماشین حسابهای مندرج در بند 5)، هرگونه نت و یادداشت و نظایر آن و همچنین وسایل شخصی به جلسه آزمون اکیداً خودداری نمایند. بدیهی است که به همراه داشتن هریک از وسایل مندرج در این بند به عنوان تقلب و تخلف تلقی و با داوطلبان ذیربط براساس قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری که بخشی از آن در بند «د» آمده است، رفتار خواهد شد.
5- به همراه داشتن ماشین حسابهای مجاز منحصراً با یکی از مارکهای ذیل برای حضور در جلسه آزمون بلامانع است.
Citizen SR 275 -10
W-BK SHARP 509-7
4600 PARS -4
3600 CASIO -1
Citizen SR 270X -11
Citizen SR 270 II-8
531-EL SHARP-5
82-CASIO FX -2
 
II Citizen SR 135 T -9
BK-W SHARP 506 -6
618-F CATIGA -3
تذکر مهم: چنانچه داوطلبی غیر از ماشین حساب‌های فوق‌الذکر، ماشین‌حساب نوع دیگر به همراه داشته باشد به عنوان مختلف تلقی و برابر قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای ورودی با وی رفتار خواهد شد.
6- برخی از دانشگاهها و موسسات آموزش عالی رشته‌های جدید و یا اصلاحاتی را در رشته‌ها، پس از انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام و انتخاب رشته این آزمون به این سازمان اعلام نموده‌اند که فهرست آنها در برگ راهنمای شرکت در آزمون و به همراه این اطلاعیه در تاریخ 21/5/93 بر روی سایت سازمان درج خواهد شد. داوطلبان ضرورت دارد با توجه به این موارد و در صورت علاقمندی به انتخاب آنها و یا اصلاح انتخاب رشته خود با مراجعه به قسمت ویرایش نسبت به اصلاح کدرشته‌های انتخابی خود اقدام نمایند.
 
5‍- قانون رسیدگی به تخلفات و جرائم در آزمونهای سراسری
ماده 5- تخلفات و جرائم در این قانون مشتمل بر موارد زیر است:
الف- ارتکاب هرگونه عملی که موجب بی نظمی در برگزاری آزمون گردد یا همراه داشتن هرگونه وسیله غیر مجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاههای حافظه‌دار.
ب- ارتکاب هرگونه عمل خلاف مقررات که آزمون داوطلب را از نظر علمی خدشه دار سازد از قبیل:
1- ارائه مدرک یا گواهی مجعول یا تصویر گواهی مجعول برای شرکت در آزمون.
2- تبانی با داوطلبان یا افراد خارج از حوزه امتحانی یا دست اندرکاران آزمون از قبیل عوامل اجرایی و طراحان سوال برای تخلف در آزمون.
3- ثبت نام در آزمون با هویت مجعول یا شرکت در جلسه آزمون به جای داوطلب اصلی.
ج - استفاده از هرگونه وسیله غیرمجاز از قبیل وسایل ارتباط الکترونیکی و دستگاهها حافظه‌دار.
د – کمک به داوطلب خارج از ضوابط برگزاری آزمون جهت پاسخ به سوالات.
هـ- دسترسی غیرمجاز به اطلاعات مربوط به داوطلبان یا استفاده غیر مجاز از آنها.
و - هرگونه تغییر غیرمجاز سوالات، اوراق و پاسخنامه‌های داوطلبان یا سایر مدارک و دفاتر مربوط به آزمون.
ز - افشای سوالات آزمون یا تلاش در جهت دستیابی و افشای آن یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون به هر نحو.
ح - خرید یا فروش سوالات آزمون یا پاسخ آنها یا شرکت یا معاونت در این امر قبل یا حین برگزاری آزمون اعم از اینکه سوالات یا پاسخ آنها واقعی یا غیرواقعی باشد.
ماده 6 - هیأت‌های رسیدگی به تخلفات، صلاحیت صدور حکم به مجازاتهای زیر را درباره متخلفان دارند:
الف - در مورد مشمولان بند (الف) ماده (5): اخطار کتبی با درج در پرونده داوطلب و اعلام به مراجع ذیربط یا محرومیت از گزینش در آزمون همان سال.
ب - در مورد مشمولات بند (ب) یا بند (ج) ماده (5) : محرومیت از گزینش علمی در آزمون همان سال و ابطال قبولی داوطلب در همان سال و محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال.
تبصره - آراء هیأت‌های بدوی جز در مورد مشمولان بند (الف) ماده (6) این قانون قابل تجدید نظرخواهی در هیأت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها می‌باشد.
ماده 7 - در مورد مشمولان بندهای (د)، (هـ)، (و)، (ز) و (ح) ماده (5) هیأت‌های رسیدگی متهم را برای رسیدگی و اعمال جزای نقدی از ده میلیون (10.000.000) ریال تا یک میلیارد (1.000.000.000) ریال یا حبس از یک تا پنج سال یا هر دو مجازات به محاکم دادگستری معرفی می‌نمایند.
ماده 8 - ارتکاب هر یک از اعمال موضوع ماده (5) چنانچه در قالب عضویت در یک گروه یا شبکه باشد موجب تشدید مجازات می‌شود و تشکیل دهنده و سرکرده گروه یا شبکه به حداکثر مجازات محکوم می‌گردد. مجازات هر یک از اعضاء که در ارتکاب تخلفات و جرائم فوق دخالتی نداشته باشند حسب مورد حداقل مجازات ذکر شده برای مرتکب می‌باشد.
ماده 9 - رسیدگی در هیأت‌های رسیدگی به تخلفات در آزمونها مانع از رسیدگی برابر سایر قوانین جزایی یا رسیدگی هیأت‌های رسیدگی به تخلفات اداری یا هیأت‌های انتظامی اعضای هیأت علمی یا کمیته‌های انضباطی دانشجویان نیست و مرتکب علاوه بر مجازات مندرج در مواد (6) و (7) این قانون به مجازات مقرر در سایر قوانین و مقررات محکوم می‌گردد.
ماده 10 - در صورت محکومیت قطعی فردی به یکی از مجازاتهای مندرج در این قانون، به استثنای مجازات مندرج در بند (الف) ماده (6)، هیأت رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها، قبولی وی در آزمون را ابطال می‌نماید. در این صورت موسسه آموزشی مربوط از صدور و اعطای هر گونه گواهی یا مدرک به وی خودداری خواهد نمود و چنانچه گواهی فارغ التحصیلی به وی اعطاء شده باشد وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری یا وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی یا وزارت آموزش و پرورش یا دانشگاه آزاد اسلامی ملزم به ابطال آن گواهی می‌باشند.
ماده 11 - چنانچه با بررسی‌های فنی و علمی، بین نمرات و رتبه اکتسابی داوطلبی و سوابق تحصیلی وی مغایرتهای غیرمتعارف مشهود و اساسی از قبیل عدم تطابق معدل دیپلم و دوره پیش‌دانشگاهی با رتبه و نمره اکتسابی در آزمون وجود داشته، با تأیید هیأت‌های بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها از داوطلب در یک یا چند درس عمومی و اختصاصی امتحان مجدد به عمل می‌آید. تعیین وضعیت نهایی آزمون این داوطلب، براساس نتایج حاصل از امتحان مجدد بر عهده هیأت بدوی می‌باشد.
 
در خاتمه اضافه می­نماید که واحد پاسخگویی غیرحضوری سازمان سنجش همه روزه بجز روزهای تعطیل تعطیل صبح‌ها از ساعت 8:00 الی 12:00 و بعدازظهرها از ساعت 13:00 الی 17:00  آماده پاسخگویی به سوالات میباشد. لذا داوطلبان می‌توانند در صورت نیاز فقط با شماره تلفنهای 99-88923595  بطور مستقیم (واحد پاسخگویی غیرحضوری آزمون دوره‌های کاردانی پیوسته نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و غیردولتی سال 1393) با روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور تماس حاصل و یا با بخش پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org درمیان بگذارند.
 
 
جدول شماره 1 - شهرستان محل برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
نام استان
نام شهر محل برگزاری
شهرستانهای تحت پوشش
آذربایجان شرقی (10)
تبریز(1012)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تبریز(1012) و ورزقان(1038) می باشند.
شبستر(1021)
داوطلبان شهرستان شبستر(1021)
اهر (1006)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اهر(1006)، خداآفرین(1025)، کلیبر(1026) و هریس(1040) می باشند
بناب (1010)
داوطلبان شهرستانهای بناب (1010) و عجب شیر (1023)
سراب (1017)
داوطلبان شهرستان سراب( 1017)
میانه (1036)
داوطلبان شهرستانهای میانه (1036)، بستان آباد( 1009)، هشترود (1041) و چاراویماق(1016)
آذرشهر (1001)
داوطلبان شهرستان آذرشهر (1001)
مرند (1029)
داوطلبان شهرستانهای مرند 1029 و جلفا (1014)
اسکو (1005)
داوطلبان شهرستان اسکو (1005)
مراغه (1028)
داوطلبان شهرستانهای مراغه (1028) و ملکان (1032)
آذربایجان غربی (11)
ارومیه (1104)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ارومیه(1104)، اشنویه(1106) می باشند.
خوی (1123)
داوطلبان شهرستانهای خوی(1123) و چایپاره (1119)
شاهین دژ (1129)
داوطلبان شهرستانهای شاهین دژ (1129) و تکاب (1115)
میاندواب (1138)
داوطلبان شهرستان میاندواب (1138)
بوکان (1109)
داوطلبان شهرستان بوکان(1109)
سلماس (1127)
داوطلبان شهرستان سلماس(1127)
ماکو (1133)
داوطلبان شهرستانهای ماکو (1133)، چالدران (1117)، شوط(1131) و پلدشت (1111)
مهاباد (1135)
داوطلبان شهرستانهای مهاباد (1135)، پیرانشهر(1113) و سردشت (1124)
نقده (1140)
داوطلبان شهرستان نقده (1140)
اردبیل(12)
اردبیل (1202)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اردبیل(1202)، سرعین(1201)، نمین (1222)، نیر(1225) می باشند.
خلخال (1211)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای خلخال (1211) و کوثر(1213)
مشگین شهر (1219)
داوطلبان شهرستان مشگین شهر(1219)
گرمی (1215)
داوطلبان شهرستان گرمی(1215)
پارس آباد (1208)
داوطلبان شهرستانهای پارس اباد (1208) و بیله سوار (1205)
اصفهان(13)
اصفهان(1310)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اصفهان(1310)، بوئین و میاندشت(1325)، چادگان(1316)، خور و بیابانک(1340)، فریدن(1326)، فریدونشهر(1327)، فلاورجان(1329) و نائین(1341) می باشند.
کاشان (1332)
داوطلبان شهرستانهای کاشان(1332)، اران و بیدگل (1302)، نطنز (1345) و اردستان (1304)
نجف آباد (1342)
داوطلبان شهرستانهای نجف اباد(1342) و تیران و کرون(1314)
خمینی شهر (1317)
داوطلبان شهرستان خمینی شهر (1317)
سمیرم (1320)
داوطلبان شهرستان سمیرم (1320)
برخوار (1312)
داوطلبان شهرستان برخوار (1312)
مبارکه (1338)
داوطلبان شهرستان مبارکه (1338)
شاهین شهر و میمه(1322)
داوطلبان شهرستان شاهین شهر و میمه (1322)
لنجان(1336)
داوطلبان شهرستان لنجان (1336)
شهرضا(1324)
داوطلبان شهرستانهای شهرضا (1324)و دهاقان (1321)
گلپایگان(1334)
داوطلبان شهرستانهای خوانسار (1318) و گلپایگان (1334)
ایلام(14)
ایلام(1405)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای ایلام(1405)، سیروان (1414)، چرداول(1415)، ملکشاهی (1419)، بدره (1408) و مهران(1418) می باشند.
داوطلبان شهرستانهای آبدانان(1403) و دره شهر(1410)
ایوان(1407)
داوطلبان شهرستان ایوان(1407)
دهلران(1412)
داوطلبان شهرستان دهلران (1412)
البرز(4000)
کرج(4008)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کرج (4008)، اشتهارد (4007) می باشند.
ساوجبلاغ(4003)
داوطلبان شهرستانهای ساوجبلاغ (4003)، نظراباد (4010) و طالقان(4005)
فردیس (4012)
داوطلبان شهرستان فردیس (4012)
بوشهر(15)
بوشهر(1502)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بوشهر(1502) و تنگستان (1504) بوشهر می باشند.
دشتی(1514)
داوطلبان شهرستانهای دیر(1516)، جم(1506)، کنگان(1520)، دشتی (1514) و عسلویه(1519)
بندر گناوه(1522)
داوطلبان شهرستان بندر گناوه (1522) و بندر دیلم (1518)
دشتستان(1511)
داوطلبان شهرستان دشتستان (1511)
ادامه جدول شماره 1 - شهرستان محل برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
نام استان
نام شهر محل برگزاری
شهرستانهای تحت پوشش
تهران(16)
تهران(1607)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای تهران(1607)، پردیس (1616)و شمیرانات(1620) می باشند.
ری(1615)
داوطلبان شهرستان ری (1615)
ورامین(1636)
داوطلبان شهرستانهای ورامین (1636)، پاکدشت (1604)، پیشوا (1633) و قرچک(1635)
رباط کریم(1612)
داوطلبان شهرستانهای رباط کریم (1612)، بهارستان (1610)
شهریار(1624)
داوطلبان شهرستانهای شهریار (1624) و ملارد (1625)
شهرقدس(1623)
داوطلبان شهرستان شهرقدس (1623)
اسلامشهر(1602)
داوطلبان شهرستان اسلامشهر (1602)
دماوند(1609)
داوطلبان شهرستانهای دماوند (1609) و فیروزکوه (1627)
چهارمحال و بختیاری(17)
شهرکرد(1709)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای شهرکرد (1709)، بن (1706)، سامان (1707) و کیار (1713) می­باشند.
بروجن (1705)
داوطلبان شهرستانهای بروجن (1705)، لردگان (1717) و اردل (1701)
فارسان(1710)
داوطلبان شهرستانهای فارسان (1710) و کوهرنگ (1712)
خراسان جنوبی(18)
بیرجند(1802)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بیرجند(1802)، بشرویه(1810)، خوسف (1801)، درمیان (1805)، سرایان(1807)، سربیشه(1808)، فردوس(1811) و نهبندان(1818) می باشند.
قائنات (1815)
داوطلبان شهرستانهای قائنات (1815) و زیرکوه(1813)
طبس(1825)
داوطلبان شهرستان طبس (1825)
خراسان رضوی(19)
مشهد(1960)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای مشهد(1960)، ، بینالود(1906)، چناران(1928)، سرخس (1947)، فریمان(1949)، کلات(1955) می باشند.
کاشمر(1953)
داوطلبان شهرستانهای کاشمر (1953)، بردسکن (1905) و خلیل اباد (1930) و مه ولات(1962)
سبزوار(1945)
داوطلبان شهرستانهای سبزوار (1945) ،جغتای(1923) ،جوین(1926)، خوشاب (1941) داورزن(1942)
نیشابور(1965)
داوطلبان شهرنیشابور(1965) و فیروزه(1912)
قوچان(1951)
داوطلبان شهرستانهای قوچان (1951) و درگز (1937)
گناباد(1957)
داوطلبان شهرستانهای گناباد (1957) و بجستان (1901)
تربت حیدریه(1922)
داوطلبان شهرستانهای تربت حیدریه (1922) و خواف(1934)، رشتخوار(1940) و زاوه (1920)
تربت جام(1916)
داوطلبان شهرستانهای تربت جام (1916) و تایباد (1909) و باخزر(1908)
خراسان شمالی(20)
بجنورد(2005)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بجنورد(2005)، جاجرم(2008)، راز وجرگلان(2003)، گرمه (2017) و مانه و سملقان(2016) می باشند.
شیروان(2011)
داوطلبان شهرستانهای شیروان (2011) و فاروج(2013)
اسفراین(2002)
داوطلبان شهرستان اسفراین (2002)
خوزستان(21)
اهواز(2112)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اهواز (2112)، باوی (2110)، حمیدیه (2111) و کارون (2166) می­باشند.
بندر ماهشهر(2120)
داوطلبان شهرستانهای بندر ماهشهر(2120) و رامشیر (2132) و هندیجان(2150)
دزفول(2129)
داوطلبان شهرستان درفول (2129)، اندیمشک(2109) و شوش(2138)
مسجد سلیمان(2146)
داوطلبان شهرستانهای مسجد سلیمان (2146)، اندیکا(2107) و لالی(2144)
دشت‌ازاد گان(2131)
داوطلبان شهرستانهای دشت ازاد گان(2131) و هویزه(2151)
شوشتر(2140)
داوطلبان شهرستانهای شوشتر (2140) و گتوند (2142)
خرمشهر(2125)
داوطلبان شهرستانهای خرمشهر (2125)، آبادان (2102) و شادگان (2135)
رامهرمز(2134)
داوطلبان شهرستانهای رامهرمز (2134)، باغ ملک (2117) و هفت گل (2148)
بهبهان(2124)
داوطلبان شهرستانهای بهبهان (2124) و امیدیه (2104) و آغاجاری(2121)
ایذه(2115)
داوطلبان شهرستان ایذه (2115)
زنجان(22)
زنجان(2212)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای زنجان(2212)، ایجرود(2204)، سلطانیه(2201)، طارم(2214) و ماه نشان(2216) می باشند.
ابهر(2202)
داوطلبان شهرستانهای ابهر2202، خرمدره(2209)
خدابنده
داوطلبان شهرستان خدابنده(2208)
سمنان(23)
سمنان(2304)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای سمنان (2304)، آرادان (2309)، گرمسار (2311)، مهدی شهر (2313) می باشند.
دامغان(2302)
داوطلبان شهرستان دامغان (2302)
شاهرود(2307)
داوطلبان شهرستانهای شاهرود (2307) و میامی(2308)
ادامه جدول شماره 1 - شهرستان محل برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
نام استان
نام شهر محل برگزاری
شهرستانهای تحت پوشش
سیستان بلوچستان(24)
زاهدان(2418)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای زاهدان(2418)، میرجاوه(2419) می باشند.
ایرانشهر(2403)
داوطلبان شهرستانهای ایرانشهر (2403)، سرباز (2429) و دلگان (2411)
خاش(2408)
داوطلبان شهرستان خاش (2408)
زابل(2414)
داوطلبان شهرستانهای زابل(2414)، زهک (2422) و هیرمند (2435)، هامون (2448) و نیمروز(2446)
چابهار(2406)
داوطلبان شهرستانهای کنارک (2433) و چابهار(2406)
سراوان(2425)
داوطلبان شهرستانهای سراوان (2425)، سیب سوران (2430) و مهرستان(2416)
نیک شهر (2440)
داوطلبان شهرستانهای نیک شهر (2440)، فنوج(2437) و قصرقند(2438)
فارس(25)
شیراز(2536)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای شیراز(2536)، خرامه(2581)، سپیدان(2528) و سروستان (2531) می باشند.
لارستان(2558)
داوطلبان شهرستانهای لارستان (2558) و گراش(2557)
اقلید(2507)
داوطلبان شهرستان اقلید (2507)
فیروز آباد(2543)
داوطلبان شهرستانهای فیروز آباد(2543)، فراشبند(2538) و کوار(2535)
داراب (2522)
داوطلبان شهرستانهای داراب (2522) و زرین دشت (2526)
کازرون(2551)
داوطلبان شهرستان کازرون (2551)
مرودشت(2565)
داوطلبان شهرستانهای مرودشت (2565) و ارسنجان(2502)
استهبان(2504)
داوطلبان شهرستانهای ،استهبان(2504)
آباده(2501)
داوطلبان شهرستان اباده (2501)
ممسنی(2568)
داوطلبان شهرستانهای ممسنی (2568) و رستم (2524)
نی ریز(2576)
داوطلبان شهرستان نی ریز(2576)
فسا(2541)
داوطلبان شهرستان فسا(2541)
لامرد(2561)
داوطلبان شهرستانهای لامرد(2561)، مهر (2571)، خنج(2519)
خرم بید(2516)
داوطلبان شهرستانهای خرم بید(2516)، پاسارگارد(2510) و بوانات(2509)
جهرم(2515)
داوطلبان شهرستانهای جهرم (2515) و قیر وکارزین (2546)
قزوین(26)
قزوین(2619)
داوطلبانی شهرستان قزوین(2619)
بویین زهرا(2610)
داوطلبان شهرستانهای بویین زهرا (2610)و آوج(2606)
البرز (2604)
داوطلبان شهرستانهای ابیک (2602) و البرز (2604)
تاکستان(2614)
داوطلبان شهرستان تاکستان(2614)
قم(27)
قم(2704)
داوطلبان استان قم (2704)
کردستان(28)
سنندج(2819)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای سنندج(2819)، بیجار(2807)، دهگلان(2809) و سرو آباد (2814) می باشند.
بانه(2802)
داوطلبان شهرستان بانه(2802)
دیواندره(2812)
داوطلبان شهرستان دیواندره (2812)
قروه(2822)
داوطلبان شهرستان قروه(2822)
کامیاران(2823)
داوطلبان شهرستان کامیاران(2823)
سقز(2817)
 داوطلبان شهرستان سقز (2817)
مریوان(2827)
داوطلبان شهرستان مریوان (2827)
کرمان(29)
کرمان(2940)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کرمان(2940) و بردسیر (2905) می باشند.
رفسنجان(2918)
داوطلبان شهرستانهای رفسنجان (2918)، و شهربابک (2929) و انار(2915)
زرند (2924)
داوطلبان شهرستانهای زرند (2924)، کوهبنان (2942) و راور (2914)
جیرفت(2912)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای جیرفت(2912)، عنبر آباد(2932)، فاریاب(2943)، کهنوج (2944)، قلعه گنج(2934)، منوجان(2946) و رودبار جنوب(2921) می باشند.
سیرجان(2927)
داوطلبان شهرستان سیرجان(2927)
بافت(2903)
داوطلبان شهرستانهای بافت(2903)،ارزوئیه(2901) و رابر(2902)
بم(2908)
داوطلبان شهرستانهای بم(2908)، نرماشیر(2909) و ریگان(2923) و فهرج (2907)
کرمانشاه(30)
کرمانشاه(3034)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای کرمانشاه(3024)، صحنه(3018)، کنگاور(3025) و هرسین (3029) می باشند.
سنقر(3016)
داوطلبان شهرستان سنقر(3016)
سرپل ذهاب(3014)
داوطلبان شهرستانهای سرپل ذهاب (3014)و قصرشیرین (3020)
اسلام اباد غرب(3002)
داوطلبان شهرستانهای اسلام اباد غرب (3002)، گیلانغرب(3027) و دالاهو (3011)
جوانرود(3009)
داوطلبان شهرستان جوانرود(3009)، پاوه(3004)، روانسر(3013) و ثلاث باباجانی(3007)
ادامه جدول شماره 1 - شهرستان محل برگزاری آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
نام استان
نام شهر محل برگزاری
شهرستانهای تحت پوشش
کهگیلویه بویراحمد(31)
بویراحمد(3103)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای یاسوج (3103)، باشت(3115)، چرام(3110)، دنا (3108) می باشند.
گچساران(3116)
داوطلبان شهرستان گچساران(3116)
کهگیلویه(3114)
داوطلبان شهرستانهای کهگیلویه3114، بهمئی(3105) و لنده(3113)
گلستان(32)
گرگان(3217)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای گرگان(3217)، آقلا(3203)، بندر گز (3205)، ترکمن(3208)، کردکوی (3213) و گمیشان(3207) می باشند.
گنبدکاووس(3219)
داوطلبان شهرستانهای گنبدکاووس (3219) ،کلاله (3215)، مراوه تپه (3221)، گالیکش (3222) و مینودشت (3223)
آزادشهر(3202)
داوطلبان شهرستانهای ازادشهر (3202)، رامیان (3210) و علی آباد (3212)
گیلان(33)
رشت (3313)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای رشت (3313، رضوانشهر(3315)، ، شفت(3327)، صومعه صرا (3329)، فومن(3336) و ماسال(3343) می باشند.
بندرانزلی(3307)
داوطلبان شهرستان بندر انزلی(3307)
لاهیجان(3338)
داوطلبان شهرستانهای لاهیجان(3338)، سیاهکل(3325)و آستانه اشرفیه(3304)
رودبار(3319)
داوطلبان شهرستان رودبار(3319)
طوالش(3334)
داوطلبان شهرستانهای طوالش(3334) ) و آستارا (3302)
لنگرود(3341)
داوطلبان شهرستانهای لنگرود (3341)، رودسر (3323)، املش (3306)
لرستان(34)
خرم اباد(3413)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای خرم آباد (3413)، پلدختر (3408)، دلفان (3415)، سلسله (3422) و دوره (3418) می باشند.
بروجرد(3407)
داوطلبان شهرستان بروجرد (3407) و، دورود (3417)
الیگودرز(3405)
داوطلبان شهرستانهای الیگودرز(3405) و ازنا(3402)
کوهدشت(3427)
داوطلبان شهرستانهای کوهدشت (3427) و رومشکان(3424)
مازندران(35)
ساری(3527)
داوطلبان شهرستانهای ساری (3527)، جویبار(3520)، میاندرود (3528)، سیمرغ (3533)
بابل(3509)
داوطلبان مرد شهرستانهای بابل (3509)، آمل(3503)، فریدون کنار (3532)، بابلسر (3512) و محمود آباد (3538)
بابلسر(3512)
داوطلبان زن شهرستانهای بابل (3509) ،آمل (3503)، فریدون کنار (3532)، بابلسر (3512)، محمود اباد(3538)
چالوس(3522)
داوطلبان شهرستانهای چالوس (3522)، تنکابن (3517)، نوشهر(3545)، عباس اباد(3516)، رامسر (3523)، کلاردشت (3521) و نور (3543)
قائم شهر(3534)
داوطلبان شهرستانهای قائم شهر(3534)، سوادکوه (3530) و سواد کوه شمالی(3529)
بهشهر(3513)
داوطلبان شهرستانهای بهشهر (3513) ،گلوگاه (3536) و نکاء (3539)
مرکزی(36)
اراک(3602)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای اراک(3602)، آشتیان(3603)، خنداب(3609)، شازند(3617)، فراهان (3604) تفرش(3605)و کمیجان(3618) می باشند.
ساوه(3613)
داوطلبان شهرستانهای ساوه (3613) و زرندیه (3612)
خمین(3607)
داوطلبان شهرستانهای خمین (3607)، محلات(3620) و دلیجان(3610)
هرمزگان(37)
بندر عباس(3709)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای بندرعباس(3709)، قشم(3730)، ابوموسی(3702)، حاجی آباد (3720) و خمیر(3722) می باشند.
بندرلنگه(3712)
داوطلبان شهرستانهای بندر لنگه (3712)، بستک(3705) و پارسیان (3714)
رودان(3726)
داوطلبانیکه شهرستان رودان(3726)
جاسک (3717)
داوطلبان شهرستانهای، بشاگرد(3715) و جاسک (3717)
میناب(3734)
داوطلبان شهرستانهای میناب (3734) و سیریک (3728)
همدان(38)
همدان(3823)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای همدان(3823)، اسد آباد(3801)، بهار(3804) و فامنین(3822) می باشند.
ملایر(3816)
داوطلبان شهرستانهای ملایر(3816) و نهاوند (3820)
تویسرکان(3806)
داوطلبان شهرستان تویسرکان(3806)
کبودر آهنگ(3812)
داوطلبان شهرستانهای کبودر آهنگ (3812) و رزن(3809)
یزد(39)
یزد (3920)
داوطلبانیکه محل اقامت آنان یکی از شهرستانهای یزد (3920) میبد(3918)، صدوق (3913)، مهریز (3917)، اردکان (3905) بافق (3907) و بهاباد (3906)و تفت (3908)
ابرکوه (3902)
داوطلبان شهرستانهای ابرکوه (3902) و خاتم (3910)
 
 
جدول شماره 2 – نام و آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص کارت آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه های رفع نقص
آذربایجان شرقی
تبریز
دانشگاه تبریز
تبریز: بلوار 29 بهمن، دانشگاه تبریز، طبقه همکف ساختمان مدیریت خدمات آموزشی
مراغه
دانشگاه مراغه
مراغه: اتوبان امیرکبیر، شهرک گلشهر، دانشگاه مراغه
اهر
آموزش و پرورش
اهر: اداره کل آموزش و پرورش
شبستر
دانشگاه پیام نور
شبستر: ورودی شهر از سمت تبریز، روبروی پمپ بنزین، دانشگاه پیام نور مرکز شبستر
آذرشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
مرند
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سراب
دانشگاه آزاد اسلامی
 سراب: مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد سراب
اسکو
دانشگاه پیام نور
اسکو: جنب شهرک ولیعصر(عج)، دانشگاه پیام نور مرکز اسکو
بناب
دانشگاه بناب
بناب: انتهای بزرگراه ولایت، جنب پلیس راه، دانشگاه بناب
میانه
دانشگاه پیام نور
میانه: خیابان نیکنامی جنوبی، دانشگاه پیام نور مرکز میانه، ساختمان اداری
آذربایجان غربی
ارومیه
دانشگاه ارومیه
ارومیه: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه ارومیه، ستاد مرکزی پردیس دانشگاهی
مهاباد
دانشگاه آزاد اسلامی
مهاباد: کوی دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد، دانشکده فنی و مهندسی
نقده
دانشگاه پیام نور
نقده: خیابان دانشگاه، دانشگاه پیام نور مرکز نقده
شاهین‌دژ
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
میاندوآب
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ماکو
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خوی
دانشگاه آزاد اسلامی
خوی: بلوار ولایت فقیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوی، ساختمان اداری
بوکان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سلماس
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
اردبیل
 
اردبیل
دانشگاه آزاد اسلامی
اردبیل: میدان بسیج، دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل
مشکین‌شهر
دانشگاه آزاد اسلامی
مشکین شهر: خیابان دانشگاه، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشگین شهر
گرمی
دانشگاه آزاد اسلامی
گرمی: کیلومتر 3 جاده ( گرمی – اردبیل ) مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی، ساختمان آموزشی
پارس‌آباد
دانشگاه آزاد اسلامی
پارس آباد: خیابان جهاد کشاورزی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد پارس آباد مغان
خلخال
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
اصفهان
اصفهان
دانشگاه اصفهان
اصفهان: میدان آزادی، خیابان دانشگاه، دانشگاه اصفهان، حوزه معاونت آموزشی
شهر رضا
دانشگاه پیام نور
شهررضا: بلوار امام حسین (ع)، جنب پارک شهید بهشتی، دانشگاه پیام نور مرکز شهررضا
کاشان
دانشگاه کاشان
کاشان: کیلومتر شش بلوار قطب راوندی، دانشگاه کاشان
نجف‌آباد
دانشگاه آزاد اسلامی
نجف آباد: بلوار دانشگاه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، کتابخانه مرکزی
مبارکه
دانشگاه آزاد اسلامی
مبارکه: بلوار امیرکبیر، جنب پایانه باربری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد مبارکه
گلپایگان
دانشگاه پیام نور
گلپایگان: خیابان دانشگاه، دانشگاه پیام نور مرکز گلپایگان
لنجان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
برخوار
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
شاهین شهرومیمه
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خمینی‌شهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سمیرم
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ایلام
ایلام
دانشگاه پیام نور
ایلام: بلوار دانشجو - دانشگاه پیام نور مرکز ایلام
آبدانان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ایوان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
دهلران
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
البرز
کرج
دانشگاه آزاد اسلامی
کرج: انتهای رجایی شهر ، بلوار شهید موذن، دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج
فردیس
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ساوجبلاغ
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بوشهر
بوشهر
دانشگاه خلیج فارس
بوشهر- خیابان شهید ماهینی – دانشگاه خلیج فارس – سازمان مرکزی دانشگاه
دشتستان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
دشتی
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بندرگناوه
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
 
 
ادامه جدول شماره 2 – نام و آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص کارت آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه های رفع نقص
 
اسلامشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
تهران(حوزه برادران)
دانشگاه صنعتی امیرکبیر
تهران: خیابان حافظ، مقابل خیابان سمیه
تهران(حوزه خواهران)
دانشگاه خوارزمی تهران
تهران:‌ خیابان شهید مفتح، نرسیده به خیابان انقلاب، شماره 49
دماوند
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
رباط کریم
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ری
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
شهریار
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
قدس
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ورامین
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
چهار محال و بختیاری
شهرکرد
دانشگاه آزاد اسلامی
شهرکرد: رحمتیه، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد، ساختمان اداری
بروجن
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
فارسان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خراسان جنوبی
بیرجند
دانشگاه بیرجند
بیرجند: میدان شهدا، خیابان دانشگاه، دانشکده هنر
طبس
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
قائنات
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خراسان رضوی
مشهد
دانشگاه فردوسی مشهد
مشهد: بلوار وکیل آباد، روبروی پارک ملت، درب شمالی دانشگاه فردوسی مشهد، دانشکده علوم اداری و اقتصادی
سبزوار
دانشگاه حکیم سبزواری
سبزوار: توحید شهر، دانشگاه حکیم سبزواری، طبقه همکف دانشکده علوم پایه
نیشابور
دانشگاه نیشابور
نیشابور: ابتدای شهرک بهداری، دانشگاه نیشابور، ساختمان دانشکده هنر
تربت جام
آموزش و پرورش
 تربت جام: اداره کل آموزش و پرورش
تربت حیدریه
دانشگاه تربت حیدریه
کیلومتر 7 محور (تربت حیدریه - مشهد) بعد از پل هوایی عابر پیاده، دانشگاه تربت حیدریه
کاشمر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
قوچان
دانشگاه مهندسی فناوری­های نوین
قوچان: کیلومتر 5 جاده (مشهد- قوچان) دانشگاه مهندسی فناوری­های نوین قوچان
گناباد
مجتمع آموزش عالی
گناباد: خیابان المهدی، جنب المهدی 21، مجتمع آموزش عالی گناباد، اطاق کامپیوتر
خراسان شمالی
بجنورد
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
شیروان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
اسفراین
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خوزستان
اهواز
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بندرماهشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
دزفول
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
مسجد سلیمان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
دشت آزادگان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
شوشتر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
رامهرمز
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بهبهان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ایذه
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خرمشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
زنجان
زنجان
دانشگاه زنجان
زنجان: کیلومتر 6 جاده تبریز، دانشگاه زنجان، ساختمان مرکزی، واحد رایانه
ابهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خدابنده
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سمنان
سمنان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
دامغان
دانشگاه دامغان
دامغان: میدان دانشگاه، دانشگاه دامغان، درب اصلی، کتابخانه مرکزی دانشگاه
شاهرود
دانشگاه صنعتی شاهرود
شاهرود: میدان هفتم­تیر، بلوار دانشگاه، پردیس اصلی دانشگاه شاهرود، سازمان مرکزی، اداره کل آموزش
سیستان و بلوچستان
زاهدان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سراوان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
نیک شهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
خاش
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ایرانشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
زابل
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
چابهار
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
  
 
ادامه جدول شماره 2 – نام و آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص کارت آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه های رفع نقص
فارس
شیراز
دانشگاه شیراز
شیراز: خیابان ساحلی غربی، مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز
اقلید
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
فیروزآباد
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
داراب
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کازرون
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
مرودشت
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
آباده
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
ممسنی
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
فسا
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
جهرم
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
لارستان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
لامرد
دانشگاه آزاد اسلامی
لامرد: میدان دانشجو، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد
خرم‌بید
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
استهبان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
نی ریز
دانشگاه آزاد اسلامی
نی ریز- کیلومتر 5 جاده (نی ریز - شیراز) دانشگاه آزاد اسلامی واحد نی ریز
قزوین
قزوین
دانشگاه پیام نور
قزوین: مینودار، میدان دهخدا، جنب هتل ورزش، سالن ورزشی شهید رجایی دانشگاه پیام­نور مرکز قزوین
البرز
دانشگاه پیام نور
قزوین: الوند، بلوار شهید رجایی، میدان امام علی(ع)، دانشگاه پیام­نور مرکز الوند
تاکستان
دانشگاه پیام نور
تاکستان: انتهای بلوار امام خمینی (ره)، روبروی میدان شهید لشگری، دانشگاه پیام نور مرکز تاکستان
بوئین زهرا
دانشگاه پیام نور
بوئین زهرا: جاده ساوه، بین بیمارستان امیرالمومنین(ع) و شهرک صنعتی آراسنج، دانشگاه پیام­نور مرکز بوئین زهرا
قم
قم
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کردستان
سنندج
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بانه
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
دیواندره
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
قروه
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کامیاران
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
مریوان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سقز
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کرمان
کرمان
آموزشکده فنی و حرفه ای پسران شماره یک (شهید چمران)
کرمان: ابتدای هفت باغ علوی، آموزشکده فنی و حرفه ای شهید چمران کرمان
بم
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بافت
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
جیرفت
دانشگاه جیرفت
جیرفت: کیلومتر 8 جاده بندرعباس، دانشگاه جیرفت
رفسنجان
دانشگاه ولی عصر
رفسنجان: ابتدای بلوار ولایت، سازمان مرکزی دانشگاه ولی­عصر، دفتر استعدادهای درخشان
سیرجان
دانشگاه صنعتی سیرجان
سیرجان: ابتدای جاده بافت، دانشگاه صنعتی سیرجان
زرند
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کرمانشاه
کرمانشاه
دانشگاه رازی
کرمانشاه: طاق بستان، باغ ابریشم، پردیس دانشگاه رازی، دانشکده علوم
اسلام‌آباد غرب
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
جوانرود
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سنقر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
سرپل ذهاب
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کهگیلویه و بویراحمد
یاسوج (بویراحمد)
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
کهگیلویه(دهدشت)
دانشگاه پیام نور
دهدشت: خیایان فرهنگ، بعد از آموزش و پرورش، دانشگاه پیام نور (ساختمان قدیم)
گچساران
دانشگاه آزاد اسلامی
گچساران: فلکه فردوسی، شهرک مدرس، مجتمع دانشگاهی(سایت)، دانشگاه آزاد اسلامی واحد گچساران
 
 
ادامه جدول شماره 2 – نام و آدرس محل تشکیل باجه رفع نقص کارت آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1393
 
نام استان
نام شهرستان
محل رفع نقص کارت
نشانی باجه های رفع نقص
گلستان
گرگان
دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی
گرگان: خیابان شهید بهشتی، دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان
آزادشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
گنبد کاووس
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
گیلان
رشت
دانشگاه گیلان
رشت: بلوار حافظ، خیابان ملت، روبروی شهر بازی، پردیس دانشگاه گیلان
رودبار
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
طوالش
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
لاهیجان
دانشگاه آزاد اسلامی
لاهیجان: خیابان کاشف شرقی، خیابان شقایق، مجتمع اداری آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان
لنگرود
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بندرانزلی
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
لرستان
خرم‌آباد
دانشگاه لرستان
خرم آباد: کیلومتر5 جاده (خرم آباد - تهران)، دانشگاه لرستان
کوهدشت
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
الیگودرز
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بروجرد
دانشگاه حضرت آیت­الله بروجردی
بروجرد: کیلومتر 3 جاده (بروجرد- خرم آباد)، دانشگاه آیت الله العظمی بروجردی
مازندران
ساری
موسسه غیر انتفاعی هدف ساری
ساری: بلوار فرح آباد (جاده دریا) کیلومتر 5 ، موسسه آموزش عالی هدف ساری
چالوس
دانشگاه آزاد اسلامی
چالوس: خیابان 17 شهریور، روبروی مسجد امام حسین(ع)، دانشگاه آزاد اسلامی، حوزه معاونت آموزش
بهشهر
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بابلسر
دانشگاه مازندران
بابلسر: خیابان پاسداران، سازمان مرکزی دانشگاه مازندران
بابل
دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
بابل: خیابان شریعتی، دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
قائمشهر
دانشگاه آزاد اسلامی
قائمشهر: کیلومتر 7 جاده نظامی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر
مرکزی
اراک
دانشگاه اراک
 اراک: میدان شریعتی، دانشگاه اراک، درب اصلی دانشگاه
خمین
دانشگاه پیام نور
خمین: بلوار شهدای دانشجو، ابتدای جاده الیگودرز، دانشگاه پیام نور مرکز خمین
ساوه
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش وپرورش شهرستان ذیربط
هرمزگان
بندرعباس
دانشگاه هرمزگان
بندرعباس: آزادشهر، بلوار افروز شهابی پور، مجتمع آموزشی پژوهشی بصیرت (گفتگوی تمدنها)
رودان
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
جاسک
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
میناب
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
بندرلنگه
آموزش و پرورش
اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
همدان
همدان
دانشگاه آزاد اسلامی
همدان: شهرک شهید مدنی، خیابان امام خمینی (ره)، بلوار پروفسور موسیوند، مجتمع دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان
کبودرآهنگ
آموزش و پرورش
 اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
تویسرکان
دانشگاه آزاد اسلامی
تویسرکان: بلوار حیقوق نبی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد تویسرکان، ساختمان امیرکبیر
ملایر
دانشگاه ملایر
ملایر: کیلومتر 4 جاده اراک، دانشگاه ملایر
یزد
یزد
دانشگاه یزد
یزد: صفائیه، چهار راه پژوهش، بلوار دانشگاه، دانشگاه یزد، پردیس اصلی دانشگاه یزد
ابرکوه
آموزش و پرورش
 اداره کل آموزش و پرورش شهرستان ذیربط
 
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد