همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

به منظور حمایت از بخش کشاورزی صورت گرفت؛ امضاء تفاهم نامه همکاری چهارجانبه


 

 

تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین صندوق مهرامام رضا(ع)، وزارت جهاد کشاورزی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور منعقد شد.
نوراله زاده سرپرست صندوق مهر امام رضا(ع) هدف از امضاء این تفاهم نامه را حمایت از تولید انبوه و توسعه اشتغال در بخش کشاورزی برشمرد و افزود: بر اساس این تفاهم نامه از اشخاص حقیقی و حقوقی واجد شرایط معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی، به منظور راه اندازی کسب و کارهای خرد و کوچک بازار محور در مناطق روستایی و محیط های خانگی و در چارچوب پشتیبان ها، خوشه ها، شبکه ها و زنجیره های تولید، بسته بندی و توزیع واجرای طرحهای کارآفرینی دانش بنیان در بخش کشاورزی توسط صندوق مهر امام رضا(ع)حمایت مالی صورت می پذیرد.
سرپرست صندوق تصریح کرد: براساس این تفاهم نامه وزارت جهاد کشاورزی نسبت به استعدادیابی، ساماندهی، توانمندسازی و آموزش پشتیبان ها و افراد تحت پوشش آنها و تعاونی ها و شبکه زیر مجموعه آنها با اولویت طرح هایی که قابلیت استقرار در مناطق روستایی- عشایری و محیط های خانگی را داشته باشند اقدام و با معرفی آنها به صندوق، از طرح آنان حمایت مالی صورت می پذیرد.
وی افزود: کلیه طرح ها طی نامه رسمی از سوی دستگاه اجرایی به صندوق معرفی خواهد شد تا پس از بررسی اولیه و تایید آنها در کمیته مشترک استانی نسبت به تشکیل پرونده بر اساس ضوابط صندوق اقدام گردد .
نوراله زاده درخصوص سقف پرداخت این تسهیلات گفت: سقف این تسهیلات یک میلیارد ریال می باشد و سهم آورده متقاضی در طرح‌های موضوع این تفاهمنامه به میزان بیست درصد مجموع سرمایه ثابت و سرمایه در گردش مورد نیاز طرح و در چهارچوب ضوابط و مقررات خواهد بود .
لازم به ذکر است این تفاهم نامه با مبلغ 2000 میلیارد ریال و به مدت دو سال شمسی منعقد گردید.

 

محصولات فروشگاه با خریدی آسان تحویل در منزل 

مجموعه کامل آموزش پرورش شترمرغ
آموزش پرورش قارچ خوراکی
آموزش کارآفرینی در هفت گام
مجموعه آموزشی بی‌نظیر تعمیرات لپ‌تاپ با کیفیت HD
آموزش آرایش مردانه
بزرگترین مجموعه ی شعبده بازی
لاغری در 10 دقیقه
رازهای شگفت انگیز ذهن انسان
آموزش زبان رزتا استون
آموزش تکنیکها و مهارتهای کار با توپ
آموزش 504 کلمه ضروری انگلیسی
آموزش طراحی صفحات وب در 10 دقیقه
آموزش زبان با استفاده از ترانه و آهنگ

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد