همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی منتفی است


  

برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی منتفی است
عضو کمیسیون آموزش مجلس گفت: به دلیل اینکه آموزش و پرورش هیچ ردیف استخدامی‌ای ندارد، برگزاری آزمون استخدام مربیان پیش‌دبستانی منتفی است.
ابوالقاسم خسروی، عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در پاسخ به این پرسش که «وضعیت برگزاری آزمون استخدامی مربیان پیش‌دبستانی به کجا رسید؟»، اظهار داشت: دو سال پیش بود که مجلس شورای اسلامی تصویب کرد تا این آزمون برگزار شود و دولت و وزارت آموزش و پرورش مهلت 2 ساله‌ای برای برگزاری این آزمون و بکارگیری این نیروها را داشتند که این مهلت یک ماه دیگر تمام می‌شود.
وی ادامه داد: از آن زمان تاکنون هیچ کاری در این خصوص انجام نشده است و قانون تصویبی مجلس شورای اسلامی اجرا نشد و فانی وزیر آموزش و پرورش دنبال آن است که آزمون را برگزار کند؛ اما هیچ ردیف استخدامی وجود ندارد.
خسروی افزود: به دلیل اینکه ردیف استخدامی‌ وجود ندارد، برگزاری آزمون هیچ فایده‌ای جز نارضایتی مردم به دنبال نداشته و فعلاً متوقف است و هیچ اقدام موثری از سوی وزیر آموزش و پرورش انجام نشد و این موضوع منتفی است تا اختلاف بین محمد‌باقر نوبخت معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور و فانی وزیر آموزش و پرورش برطرف شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد