همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

۱۵۰۰ نفر در بروجرد از آموزش‌های نهضت سوادآموزی بهره‌مند شدند


  رئیس نهضت سوادآموزی بروجرد گفت: حدود ۱۵۰۰ سواد آموز بروجردی در سال تحصیلی گذشته در امتحانات نهضت سوادآموزی شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۶۱۹ نفر زنان و بقیه مردان بوده اند.

 
علی مرتضی مرادی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: در تحکیم سواد آموزی درنیمه اول سال تحصیلی 93-92 در بروجرد تعداد کلاس های  درس را در روستاهای بروجرد 7  کلاس را دایر نمودیم که تعداد 81  نفر از دانش آموختگان به تعلیم علم مشغول بودند که جامعه هدف را در این کلاس های درس جامعه زنان تشکیل داده بودند.
وی افزود: همچنین در بروجرد 6 کلاس درس را دایر کردیم که 59 نفر در این کلاس ها شرکت نمودند که تعداد افراد شرکت کننده در کلاس های روستایی و شهری بروجرد 652 نفر سواد آموز بوده است.
 
وی افزود: در نیمه دوم سال تحصیلی 93- 92 در دوره سوادآموزی شهر و روستا از مجموع 63 کلاس درس  تشکیل شده تعداد 177 نفر آموزش های لازم علم آموزی را دیدند که از این تعداد 90 نفر مربوط به شهرستان بروجرد و 78 نفر مربوط به روستاهای بروجرد است که از این تعداد 132 نفر را جامعه زنان تشکیل دادند که بیشترین علم آموزان ما زنان هستند.
رئیس سوادآموزی بروجرد بیان کرد: در نیم سال اول تحصیلی 93-92 در دوره‎ سوادآموزی و تحکیم سواد از مجموع 220 نفر، شرکت کننده در کلاس های درس  98 نفرسوادآموز قبول شدند.
 
مرادی گفت: آمار قبولی نیم سال تحصیلی دوم سوادآموزان بعد از امتحانات پایانی که مربوط به شهریورماه مشخص می شود، زیرا کسانی که درصد قبولی را کسب نکردند می توانند در امتحانات شهریورماه شرکت نمایند.
مسئول سوادآموزی بروجرد گفت: هزار و 495 نفر در نهضت سوادآموزی بروجرد به تحصیل علم مشغول بودند که از این تعداد 619 نفر را جامعه زنان تشکیل داده و مابقی مربوط به جامعه مردان است.
 
مرادی با اشاره به نیم سال اول تحصیلی سال 93-92، در دوره سوادآموزی اظهار کرد: در سطح شهر بروجرد و روستاهای آن 190 کلاس درس را دایر کردیم که در مجموع 512 نفر به علم آموزی مشغول بودند.
وی افزود: از مجموع 190  کلاس درس 120 کلاس مربوط به بروجرد است که  320 نفر به علم آموزی مشغول بودند و در روستاها نیز از مجموع 70 کلاس، 192 نفر علم آموزی را آموزش دیدند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد