همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

طرح جدید بیمه کارگران ساختمانی به کمیسیون اجتماعی ارسال نشده است


  

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس :
طرح جدید بیمه کارگران ساختمانی به کمیسیون اجتماعی ارسال نشده است
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مذاکراتی صورت گرفته تا در ارائه کارت‌های مهارت به کارگران ساختمانی محدودیتی ایجاد نکنند.
عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، درباره طرح مجلس در خصوص بیمه کارگران ساختمانی اظهار داشت: این طرح هم اکنون در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است که باید در کمیسیون اجتماعی مجلس مورد بررسی قرار بگیرد از این لحاظ درخواست ارسال این طرح به کمیسیون اجتماعی را داده‌ایم تا پس از تعطیلات مجلس بررسی‌های لازم در این خصوص صورت بگیرد.
وی ادامه داد: کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با کارگران ساختمانی زیاد شناختی ندارد و باید این طرح در کمیسیون اجتماعی مطرح شود.
عزیزی با اشاره به اینکه در صورت ارجاع این طرح به این کمیسیون فوراً مورد رسیدگی قرار می‌گیرد گفت: سازمان تأمین اجتماعی بر اساس تعهدات خود تاکنون 800 هزار نفر از این قشر را بیمه کرده است.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: با سازمان فنی و حرفه‌ای کشور مذاکراتی صورت گرفته تا در ارائه کارت‌های مهارت به کارگران ساختمانی محدودیتی ایجاد نکنند و بتوانیم با همکاری سازمان تأمین اجتماعی تعداد بیشتری را از این اقشار تحت پوشش بیمه قرار دهیم.
وی درباره پرداخت بخشی از مطالبات تأمین اجتماعی از سوی دولت اظهار داشت: در حال حاضر دولت 60 هزار میلیارد تومان به این سازمان بدهکار است و باید بخشی از آن پرداخت شود.
عزیزی درباره تغییر قانون تأمین اجتماعی نیز اظهار داشت: تغییر این قانون به ارسال لایحه‌ای از سوی تأمین اجتماعی نیاز دارد و مجلس از هیچ گونه کمکی برای اصلاح قانون تأمین اجتماعی دریغ نمی‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد