همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزئیات آزمون استخدام جدید در تامین اجتماعی

خبرهای جدیداستخدام تامین اجتماعی را از این قسمت ببینید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت:تا31مردادآزمون استخدام 3هزار نفردرتامین اجتماعی برگزار می گردد.سیدتقی نوربخش دراین رابطه یادآور شد :تاپایان مرداد آزمون استخدامی برای سه هزار نفر درسازمان تامین اجتماعی برگزار خواهد شد ودفترچه آزمون آن توسط سازمان سنجش درهفته های آینده توزیع می گردد.شایان ذکرست که آزمون دردو بخش بیمه ای ودرمانی برگزار ورشته های مورد نیاز ومدارک تحصیلی قابل قبول همچنین حداکثر سن ورود به سازمان نیز درآن دفترچه ذکر گردیده است.


 

 

با توجه سوال بیشتر دوستان درباره زمان ثبت نام این مورد را خاطر نشان می کنیم که فعلا تاریخ دقیقی اعلام نشده است ولی با توجه به تاریخ ۳۰ و ۳۱ مرداد و اینکه غالبا برای آزمونها ۱ ماه فرصت مطالعه برای شرکت کنندگان قائل می شوند می توان نتیجه گرفت که باید ظرف این هفته و یا هفته آینده باید ایت آزمون ثبت نام خود را شروع کند! و این فرصت مناسبی برای دوستان است تا خود را آماده این ماراتون برزگ کنند!

به امید موفقیت همه دوستان

خبر ۲۱ تیر ۹۳ – زمان ثبت نام و تاریخ برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به سوال خبرنگار بازار کار خبر از برگزاری آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی در تاریخ ۳۰ و۳۱ مرداد ماه خبر داد.

دکتر نوربخش با بیان اینکه این آزمون استخدامی جهت رفع کمبودهای این سازمان در بخش های بیمه و درمان انجام میشود گفت : با مجوز هیئت مدیره سازمان مقرر شده است تا ۳ هزار و ۱۰۰ نفر از طریق این آزمون استخدام سازمان تامین اجتماعی شوند.

نظرات 3 + ارسال نظر
فرهاد ب جافری 1 - مرداد‌ماه - 1393 ساعت 11:54

با سلام لطف فرماؤید زمان دقیق اخذ کارت ورود به جلسه را اعلام نمایؤد

سلام هر کاربری که تمایل به دریافت مطالب سایت همیارآنلاین دارد و اینکه می خواهد از زمان آزمون های استخدامی یا زمان کارت ورود به جلسه آزمون ها مطلع شود می تواند آدرس ایمیل خود از قسمت بالای صفحه سایت در خبرنامه ثبت کرده و ایمیل فعالسازی که برایش ارسال می شود را تائید کند تا مطالب جدید را در ایمیل نیز دریافت نماید همچنین می تواند نوارابزار استخدام را نیز از همان قسمت روز مرورگرش نصب کند
با تشکر مدیر سایت همیارآنلاین

افسانه 27 - تیر‌ماه - 1393 ساعت 19:19 http://ac.safaei013@yahoo.com

لطفا زمان ثبت نام ورشته هایی مورد نیاز استخدامی تامین اجتماعی رابرایم ایمیل کنید

باتشکر

مدیریت 25 - تیر‌ماه - 1393 ساعت 13:00

سلام ممنون از اطلاع رسانی تان

لطفا زمان ثبت نام ورشته هایی مورد نیاز استخدامی تامین اجتماعی رابرایم ایمیل کنید

باتشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد