همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

استخدام 360 آتش نشان


  استخدام 360 آتش نشان     
شورای شهر در جلسه علنی خود افزایش نرخ تاکسی به دلیل افزایش قیمت حامل‌های انرژی را تصویب کرد.
به گزارش خبرنگار مهر، اجرای فاز دوم طرح هدفمندی یارانه‌ها در سال جدید و افزایش قیمت حامل‌های انرژی موجب شد تا شورای اسلامی شهر قم برای بار دوم در سال 93، قبل از ظهر یکشنبه در جلسه علنی، افزایش نرخ کرایه تاکسی را تصویب کند.
عباس ذاکریان، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم با اشاره به اینکه ابتدای سال افزایش نرخ کرایه تاکسی را با میانگین 22 و نیم درصد اعلام شده اظهار داشت: این افزایش نرخ پیش از افزایش نرخ حامل‌های انرژی بود.
وی با اشاره به بررسی تأثیر افزایش نرخ در هزینه‌های تاکسی‌داران ادامه داد: نرخ تاکسی‌ها بر اساس این افزایش اصلاح شده و در کمیسیون بررسی شد.
بر اساس این لایحه که با اکثریت آرا تصویب شد، مجموع دو مرحله افزایش در سال 93 به 30 درصد رسیده است.
360 نیروی آتش‌نشانی استخدام می‌شوند
تصویب استخدام 360 نیروی آتش‌نشانی موضوعی بود که در قالب یک لایحه دو فوریتی به جلسه علنی امروز شورای شهر آمد.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم در توضیح این لایحه با اشاره به اینکه در حال حاضر نیروهای آتش‌نشانی 24 ساعت کار و 24 ساعت استراحت می‌کنند، گفت: استاندارد این است که مدت استراحت 48 ساعت باشد.
سه شیفت کردن 10 ایستگاه کوچک، سه ایستگاه متوسط و یک ایستگاه بزرگ نیاز به 360 نیروی آتش‌نشانی دارد که مجوز آن از طریق وزارت کشور صادر شده است.
عباس ذاکریان با اشاره به اینکه فرایند جذب این افراد شفاف است خاطرنشان کرد: دو مرحله آزمون کتبی و آمادگی جسمانی برای این منظور انجام شده است.
تبدیل وضعیت نیروهای انسانی شرکت‌های تأمین نیرو و کارگر موقت، خرید یک ملک در نزدیکی چهل اختران، وضع قوانین برای تبلیغات محیطی، اهدای سبد کالا به کارکنان شرکتی شاغل در شهرداری و اعطای 20 درصد تخفیف عوارض شهرداری برای ساخت یک مجتمع فرهنگی توسط کمیته امداد  در منطقه دو از دیگر مصوبات جلسه هفتاد و پنجم شورای اسلامی شهر قم بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد