همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

عکس رنگین کمان دوقلو را ببینید


  مهر:

گزیده عکس های خبری امروز ترکیبی از ترس و امید، مرگ و زندگی و شادی و غم را به تصویر کشیده است. بین این تصاویر اما دیدن رنگین کمان دوقلو را از دست ندهید. این شما و این برترین عکس های خبری امروز به انتخاب «مجله مهر».

پس از ربایش و کشته شدن یک نوجوان فلسطینی توسط صهیونیست‎ها، درگیری در محله شعفة در بیت المقدس شرقی رخ داد. (خبرگزاری فرانسه)

 

یک خانواده پناهجو که پس از دو روز عملیات نجات توسط کشتی نظامی ایتالیایی از آب گرفته شدند، در انتظار پیاده شدن در بندر پوزالیو در سیسیل هستند. جسد 45 نفر نیز از یک کشتی ماهیگیری که بیش از حد مسافر داشت، کشف شده است. (خبرگزاری فرانسه)

 

از یک نوزاد کوالا یتیم در "جامعه محافظت از کوالا ایپسویچ" در کوئینزلند (استرالیا) مراقبت می‎شود. (نیوزپیکس)

 

سربازان کنیایی به بقایای هواپیمای باری فوکر50 نگاه می‎اندازند. این هواپیما زمان کوتاهی پس از بلند شدن از فرودگاه بین‎المللی کتیاتا در نایروبی، سقوط کرد. (اسوشیتد پرس)

 

کشاورزان از کنار تصویر پسرِ افسانه‎ای "نی زا" در شنیانگ (چین) عبور می‎کنند. کشاورزان برای جذب توریست، در بسیاری از شالیزارها طوری برنج کاری کرده‎اند که  تصاویر سه بعدی ایجاد شده است. (فیتچر چاینا)

 

یک پدیده بسیار نادر! دو رنگین کمان همزمان در آسمانِ جزیره "بالتیک سی یوزدام" در نزدیکی تراسنهِید (آلمان). (خبرگزاری عکس اروپا)

 

با وجود باخت مقابلِ آلمان در جام جهانی ، هواداران از تیم ملی الجزائر مانند قهرمان استقبال کردند. (رویترز)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد