همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت کشور: حمایت های این موسسه شامل همه هنرمندان پیشکسوت است


 مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت گفت: حمایت های این موسسه شامل همه هنرمندان پیشکسوت عضو این موسسه بدون تمایز بین هنرمندان تهرانی و شهرستانی است.

"سیدعباس عظیمی " در بازدید از بروجرد درباره شناسایی هنرمندان پیشکسوت درشهرستانهای کشور و حمایت از آنها گفت: بخشی از هنرمندان شهرستانی شناسایی شده‌اند که اگر این افراد شرایط عضویت در این موسسه را داشته باشند همچون دیگر هنرمندان تراز اول در تهران با آنها رفتار خواهد شد و هیچ تفاوتی میان هنرمندان پیشکسوت تهران و دیگر شهرها برای رسیدگی به وضعیت آنها وجود ندارد.

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد، وی تصریح کرد: اگر چه هیچ تفاوتی میان هنرمندان چهره و غیر چهره وجود ندارد اما گاه به هنرمندان ساکن در شهرستانها به لحاظ احساس غربتی که ممکن است داشته باشند، توجه بیشتری نشان می‌دهیم.

"عظیمی "حمایت‌های این موسسه را شامل کمک هزینه های درمانی، معیشتی و عیادت های گاه به گاه دانسته و عنوان کرد: حمایت های موسسه هنرمندان پیشکسوت در حال حاضر شامل اهدای کمک هزینه 50 هزار تومانی برای 500 هنرمند است و علاوه بر آن مشکلات بیمه تکمیلی این هنرمندان را نیز برطرف می کنیم، برخی از هنرمندان نیز هیچ گونه حقوق ماهانه ای دریافت نمی کنند و به همین دلیل حقوقی به صورت ماهانه از سوی موسسه برای آنها در نظر گرفته شده که پرداخت می شود و نیاز برخی دیگر از هنرمندان برای پرداخت اجاره مسکن و یا دریافت وام های قرض الحسنه در شرایط اضطراری برطرف می شود.

وی همچنین با اشاره به پرداخت هزینه های درمانی و بیمارستانی برای هنرمندان پیشکسوت گفت: مبلغ کمک هزینه های درمانی و بیمارستانی این موسسه برای هنرمندان پیشکسوت عضو موسسه متغیر است و بستگی به هر هنرمند و شرایطی که وجود دارد این هزینه ها پرداخت می شود، اما تلاش ما این است که با توجه به بودجه مؤسسه حداکثر حمایت را از هنرمندان پیشکسوت دارای عضویت داشته باشیم که گاه این مبالغ حدود 3 میلیون تومان بوده و گاه تا 10 میلیون تومان نیز رسیده است.
مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت سرکشی و دیدار با هنرمندان پیشکسوت تهران و شهرستانهای کشور و برگزاری جشن تولد به صورت ماهانه برای تعدادی از هنرمندان و اهدای کمک های غیرنقدی به صورت موردی به برخی از هنرمندان را از جمله حمایت های این موسسه برشمرد.

او درباره حمایت از هنرمندانی که طولانی مدت در منزل بستری می شوند نیز توضیح داد: برای این بخش از هنرمندان که در خانه بستری می شوند و نیازمند مراقبت های ویژه هستند، سعی کرده ایم که حمایت های بیشتری داشته باشیم. به طور مثال چند ماه پیش که نورمحمد درپور نوازنده موسیقی نواحی در روستای یادگار علیا واقع در مرز ایران و افغانستان در منزلش بستری شده بود، نماینده ای را اعزام کردیم تا از ایشان عیادت کند و بخشی از هزینه های درمانی وی به همراه مبلغی برای تعمیرات منزلش به وی اهدا شد که این نشان دهنده حساسیت موسسه ما برای پرداختن بیشتر به این هنرمندان است.

"سیدعباس عظیمی "مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت در سفر به بروجرد از استاد موسیقی "رحیم رفیع منش" از هنرمندان پیشکسوت بروجردی که بیش از 30 سال در این رشته فعالیت می کند و دارای درجه یک هنری می باشد و به تازگی به عضویت این مؤسسه در آمده است دیداری خواهند داشت . 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد