همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

بروجردی: در سفر رئیس جمهور به لرستان کلنگ فرودگاه بروجرد به زمین زده می شود


 
نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: هیئت دولت هفته آینده به استان لرستان سفر می‌کنند.

علاء‌الدین بروجردی در گفت‌وگو با فارس گفت: سفر رئیس جمهور و هیئت همراه وی به لرستان بسیار ارزشمند است که امیدواریم این سفر منشأ خیر و برکت برای این استان باشد، چرا که لرستان از لحاظ  بیکاری و نبود امکانات اشتغال در کشور، رتبه اول را دارد.

وی ادامه داد: در این سفر چند طرح در استان لرستان به بهره‌برداری می‎رسند که ‎ مهم‏ترین آن‏ها افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید رحیمی خرم ‏آباد و کلنگ ‏زنی فرودگاه آیت ‏الله بروجردی شهرستان بروجرد است.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: این طرح‏ها، سال‏های زیادی‏ است که مورد مطالعه هستند و در این سفر به بهره‏برداری می‏رسند.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه ‏های رئیس جمهور  در سفر به استان لرستان بررسی چند طرح در دست مطالعه است که تاکنون اجرا نشده‏ اند، عنوان کرد: در این سفر حضور رئیس جمهور به شهرهای استان تا حدودی مشخص نیست، بنابراین هرکدام از وزرا به نمایندگی از وی به شهرستان‏های مختلف سفر می‏ کنند و از طرح‏ها و پروژه‏های در دست مطالعه و در حال اجرا بازدید می‏ کنند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سفر آخوندی، وزیر راه، مسکن و شهرسازی در روز چهارشنبه 28 خردادماه به بروجرد قطعی است که امیدواریم سفر وی به شهرستان بروجرد مایه خیر و برکت برای این شهرستان شود.

بروجردی ضمن ابراز امیدواری از نتیجه‌بخش بودن سفر هیئت دولت به استان لرستان، بیان داشت: امیدواریم دولت یازدهم در جهت رفع مشکلات لرستان گام‏های مؤثری بردارد و گره از مشکلات بسیار این استان از جمله بیکاری، دادن تسهلات برای اشتغال ‏زایی و ایجاد دلگرمی به مردم برای آینده دولت باز کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد