همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

مدیر جدید رادیو بروجرد منصوب شد


  در مراسمی مدیرکل صداوسیمای لرستان از زحمات مدیر سابق رادیو رضاترابی تقدیر به عمل آورد و حکم مدیر جدید محسن پیرزادی به وی داده شد.

به گزارش ایلنا، رضا آریایی  در مراسم تودیع ومعارفه رئیس رادیو این شهرستان اظهارکرد: روزانه شاهد افتتاح شبکه های سیما به همت مدیران ارشد هستیم که در امر اطلاع رسانی خدمات شایانی را به مردم ارایه می دهند و رادیو به عنوان رسانه کهن ولی جوان انعکاس خوبی را درسح ملی وجهانی انجام داده است.

وی افزود: امروز قدرت های بزرگ جهانی برافکار عمومی مردم تاثیر به سزایی دارند وبرای فرهنگ سازی این مهم همت رسانه های ملی را می طلبد تا از هجمه های فرهنگی که از خارج کشور منتقل می شود با اطلاع رسانی دقیق به مردم، جلوگیری  این حربه تهاجمی گرفته شود.

فرماندار بروجرد بیان کرد: برنامه رسانه ملی ازجمله رادیو باید فرهنگ  را در خانواده ها ارتقا دهند به ویژه امروز که تهاجمات غربی برای منحرف کردن  قشرجوان کشورسرمایه گذاری های زیادی را می کنند.

محمد بازوند مدیرکل صدا و سیما لرستان نیز دراین مراسم گفت: بعد ازپیروزی انقلاب اسلامی ایران سرمداران استکبار جهانی وغرب که در راس انها آمریکا قراردارد تلاش می کنند تا از اسلام ناب محمدی که خاستگاه آن در ایران اسلامی است جلوگیری کنند.

وی با اشاره به نظریه پردازان غرب افزود: نظریه پردازان غرب با تفکر مهدویت وعاشورا زدایی مخالف هستند و می خواهند ولایت مطلقه فقیه و مهدویت را در ذهن شیعه از بین ببرند.

وی بیان کرد: آمریکا در خط اولیه این مهندسی قراردارد که می خواهند مهندسی معکوس را برای شیعه به عملیات دربیاورد زیرا غربی ها در این تفکر هستند که آمریکا درراس همه به عنوان کدخدا است و دهکده آن  هم در آمریکا باشد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان تصریح کرد: اگر چه کشورهای مسلمان  دنیا در جنگ با آمریکا وغرب قرا می گیرند ولی آنها خود به این باور رسیدند واعتراف کردند که پیروز آخرالزمان شیعیان هستند.

بازوند با اشاره به این که معادلات سیاسی دنیا به دست رسانه ها می چرخد افزود: کسانی موفق می شوند که رسانه ها وابزار رسانه را در اختیار دارند.

وی با اشاره به اعتبار تخصیص نیافته به صداوسما لرستان گفت: از 145 میلیارد تومان تخصیص یافته استان در سفر ریاست جمهوری، ردیف بهره وری شده برای صداوسیمای استان درنظر نگرفته شده است که ما برای انعکاس سفرریاست جمهوری به سیستم دیجیتالی درتمام شهرهای استان نیازمندیم.

وی عنوان کرد: نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی مشکلات صداوسیما استان لرستان را در صحن علنی مجلس بازگو کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد