همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

صدور مجوزها در سال ۹۳ الکترونیکی خواهد شد


  

درصورت توافقات با وزارت جهاد کشاورزی صدور مجوزها به صورت الکترونیکی در دستور کار سازمان خواهد بود و متقاضیان از هر نقطه از کشور می توانند درخواست خود را بدون مراجعه حضوری به سازمان استانها ارسال نمایند. 

مدیرعامل صندوق مشترک استانهای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور با اعلام این خبر گفت: با توجه به سیاستهای سازمان در کوتاه شدن فرآیند صدور مجوزها و سهولت امر برای متقاضیان، استفاده از خدمات الکترونیکی در دستور کار سازمان قرار دارد.
ایرج سالاری با اشاره به اینکه بیش از ۱۵۰ دستورالعمل، آئین نامه و شیوه نامه برای قانون افزایش بهره وری و قانون نظام جامع دامپروری نیاز داریم، اظهار کرد: سازمان تمام تلاش خود را برای تهیه و ابلاغ دستورالعملهای مورد نیاز انجام می دهد ولی به لحاظ محدودیتهای نیروی انسانی و مالی خواستار حمایت دستگاههای مرتبط است تا بتواند فرآیند این کار را سرعت ببخشد.
وی با بیان اینکه تاکنون نزدیک به ۵۰ مورد از این دستورالعملها تهیه و ابلاغ شده است، افزود: تاکنون حدود ۱۸هزار پروانه دامپروری در زمینه موافقت اصولی، پروانه تاسیس، پروانه بهره برداری و تمدید پروانه صادر کردیم.
سالاری به صدور ۶۰۰۰ مجوز در بخش گلخانه اشاره کرد و ادامه داد: در بخش گیاهپزشکی نیز تاکنون نزدیک به ۴۵۰۰ مجوز صادر شده است.
مدیرعامل صندوق مشترک استانها به جذب و بکارگیری نیرو برای اجرای این وظایف در سازمان استانها اشاره کرد و گفت: با توجه به تعرفه های ابلاغی، از محل صدور مجوزها درآمد نسبی برای سازمان استانها ایجاد می گردد که به این ترتیب موجب جذب و بکارگیری اعضاء شده است و بدین ترتیب اهداف درآمدی صندوق مشترک استانها نیز محقق گردیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد