همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

برگزاری جشنواره درهای بهشت و کارگاه داستان‌نویسی در بروجرد

 

 برگزاری جشنواره درهای بهشت و کارگاه داستان‌نویسی در بروجرد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد گفت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و ولادت حضرت مهدی(عج) جشنواره درهای بهشت و کارگاه داستان‌نویسی در بروجرد برگزار می‎شود.


نادر ارجمندی در گفت‎وگو با فارس ضمن تبریک ولادت با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) در بروجرد اظهار کرد: این جشنواره فرهنگی و هنری شامل بخش‎های مختلفی مانند تجلیل از پنج نویسنده بروجردی، رونمایی از یک جلد کتاب، میان‎پرده، اجرای موسیقی و شعر خوانی است.

وی عنوان داشت: جشنواره درهای بهشت عصر روز چهارشنبه 21 خرداد ماه در سالن شهید آوینی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد برگزار می‎شود.

ارجمندی اضافه کرد: به همین مناسبت در این روز کارگاه داستان‌نویسی نیز با حضور سعید وزیری محقق نویسنده و پژوهشگر معاصر و جعفر حاجی کریم نظری مدیر مسئول انتشارات نظری برگزار می‎شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد متذکر شد: هدف از برگزاری این کارگاه فراهم‎کردن زمینه شکوفایی استعدادهای جوانان خلاق، آشنایی با فنون داستان‎نویسی و اصول علمی آن در نگارش است.

وی با اشاره به اینکه حضور در این کارگاه برای عموم آزاد است، تاکید کرد: داستان‎نویسان بروجردی می‎توانند، با حضور در این کارگاه تجربه‎های تازه‎ای یاد گرفته و اطلاعات خود را در این زمینه ارتقا دهند.

ارجمندی اظهار کرد: به مناسبت میلاد فرخنده دوازدهمین ستاره پر فروغ آسمان امامت و ولایت بیش از 200 جلد کتاب در اختیار مراکز مختلف از قبیل مراکز فرهنگی، رفاهی و خدماتی قرار می‎گیرد.

وی با اشاره به اینکه زمینه‌سازی برای ظهور امام زمان(عج) از مهم‌ترین ویژگی و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، خاطرنشان کرد: گرایش روزافزون مردم در همه نقاط جهان و آشنایی آن‎ها با فرهنگ مهدویت، اسلام هراسی و شیعه‎هراسی خواب را چشمان دشمنان ربوده است.

وی گفت: جشن‌های نیمه شعبان و سالروز میلاد امام عصر(عج) باید در نهایت شکوه و عظمت و با حضور گسترده، پر شور و شعور مسئولان و اقشار مردم برگزار شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد یادآور شد: اجرای برنامه‎های مختلف با محتوای دینی و بیان وظایف منتظران از دیگر برنامه‎های گرامیداشت این عید بزرگ در شهرستان بروجرد است.

ارجمندی با اشاره به بدعت‎گذاری‎ها در دین و ایجاد مذاهب نوظهور در جهان اظهار کرد: با ترویج اهداف قیام حضرت مهدی(عج) در عدالت‎محوری و حمایت از مستضعفان جهان می‎توان با شیوه‎های اسلام ستیزانه دشمن مقابله کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بروجرد در ادامه اضافه کرد: اهداء کتاب به مراکز فرهنگی، خدماتی، رفاهی و ... یکی از برنامه‎های این اداره در طول سال است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد