همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سه هزار و 505 نفر در همدان در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرکت می‌کنند


  سه هزار و 505 نفر در همدان در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرکت می‌کنند     
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: سه هزار و 505 نفر در همدان در آزمون ورود به حرفه مهندسان شرکت می کنند
به گزارش خبرنگار مهر، اصغر تیموریان پیش از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران گفت: این آزمون توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان و با همکاری سازمان مسکن و شهرسازی و دفتر امور مقررات ملی ساختمان و سازمان سنجش آموزش کشور برگزارمی‌شود.
وی افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان با هدف ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای مهندسان فارغ‌التحصیل جهت اعطای پایه برگزار می‌شود.
وی گفت: این آزمون در هفت رشته مهندسی و شش رشته کاردانی در پایه 3 و معماران تجربی در پایه‌های یک، دو و سه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان گفت: این آزمون در رشته‌های معماری، شهرسازی، عمران (نظارت و محاسبات)، تأسیسات مکانیکی، تأسیسات برقی و نقشه‌برداری برای متقاضیان اخذ پروانه اشتغال به کار برگزار می‌شود.
وی عنوان کرد:در این آزمون سه هزار و 505 نفر در سه نوبت صبح و بعد ازظهر پنچ شنبه وصبح جمعه به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد 569 نفر زن و 2 هزارو 636 نفر مرد هستند.
تیموریان افزود: همچنین دو گرایش عمران و معماری به ترتیب بیشترین آمار داوطلب را دارد.
تیموریان عنوان کرد: در صبح پنج شنبه 22خرداد آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های شهر سازی، ترافیک، معماری(نظارت) و عمران(نظارت) و نقشه برداری و آزمون حرفه ای کاردان های فنی ساختمان در رشته های شهرسازی، معماری، عمران، تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی و نقشه برداری و در عصر همان روز آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته های معماری (اجرا) و عمران (اجرا) برگزار خواهد شد.
وی گفت: در صبح جمعه 23 خرداد آزمون رشته های تاسیسات مکانیکی، تاسیسات برقی، عمران (محاسبات) و رشته معماری(طراحی) برگزار می شود.
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان عنوان کرد: همچنین آزمون تعیین صلاحیت معماران تجربی نیز در همین روز برگزارخواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد