همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

از هنرمند ورشوساز بروجردی در حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر شد


  از هنرمند ورشوساز بروجردی در حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر شد

روزهای بروجرد- از هنرمند ورشو ساز بروجردی در مراسمی با حضور معاون اول رئیس جمهور و همچنین رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بروجرد ،در آیین بزرگداشت هفته صنایع دستی که با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور ، مسعود سلطانی فر معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، از10هنرمند و 4برگزیده حوزه صنایع دستی کشور با اهدای لوح «فیروزه هنر» ، لوح تقدیر و یک سکه بهار آزادی، قدردانی شد .
farrokh_pey.jpg
ˈماشاالله فرخ پیˈ در رشته ورشوسازی از شهرستان بروجرد، سعید فخر موسوی در رشته سفال و سرامیک از استان البرز، استاد عباس حافظی خمامی در رشته قلاب دوزی از استان گیلان، ناصر پهلوان شمسی میبدی در رشته سفال از استان یزد، داداش مهرآوری در رشته نقاشی روی شیشه از استان تهران، ابراهیم شمشادی پور در رشته زیورآلات از استان قم، هنرمندانی بودند که در این مراسم از آنها تجلیل شد .

ماشالله فرخ پی متولد سال 1315 در شهرستان بروجرد می باشد که از سن 8 سالگی وارد صنعت ورشو سازی شده است و مدت 70 سال است که در این صنعت مشغول به فعالیت می باشد . وی این هنر را از استاد رحیم حوله ای و غلام حسین فرخ پی آموخته است .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد