همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان


  پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم     
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان گفت: پیگیر حل مشکل پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان هستیم.
علی کورانی‌فر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بحث آغاز به کار پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان منتفی نشده و به طور جدی پیگیر حل مشکل این افراد هستیم.
وی با بیان اینکه مجوز آزمون استخدامی استانداری لرستان جزء مجوزهای طرح مهرآفرین نیست که دولت روی آن حرف دارد، یادآور شد: این استخدامی به استناد مجوز برنامه پنجم توسعه کشور گرفته شده است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان ادامه داد: در این راستا تاکنون پیگیریهای جدی انجام و حتی موضوع در نشست معاونان استانداری های سراسر کشور نیز مطرح شد.
کورانی فر با بیان اینکه قرار شده است هیئتی برای بررسی موضوع به لرستان اعزام و راهکاری در این زمینه اتخاذ شود، عنوان کرد: به دنبال این هستیم که مشکل را از طریق معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور حل کنیم و تاکنون رایزنی هایی با آقای نوبخت نیز صورت گرفته است.
وی با بیان اینکه در حال حاضر مشکل برای جذب این افراد و آغاز به کار آنها بحث بودجه است، افزود: باید اعتبار مورد نیاز برای پرداخت حقوق این افراد در بودجه لحاظ شود.
کورانی فر با بیان اینکه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی استانداری لرستان دو بخش هستند، افزود: بخشی از این افراد پذیرفته شده دستگاههایی هستند که بودجه استانی داشته و بخشی دیگر مربوط به دستگاههایی که دارای بودجه ملی هستند.
وی ادامه داد: تعدادی از پذیرفته شدگان این آزمون مربوط به دستگاههایی بوده که دارای بودجه استانی هستند که این افراد مشغول به کار شده اند و حدود 500 نفر باقی مانده که باید تعیین تکلیف شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد