همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

جزئیات ساعات کاری و قرارداد مربیان قرآن/ ۴۴ ساعت در هفته فعالیت مربیان قراردادی


  محمدرضا مسیب‌زاده، مدیر کل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس و در پاسخ به این پرسش که «تعدادی از مربیان قرآنی به شیوه قرارداد و اینکه باید 44 ساعت در هفته فعالیت داشته باشند معترض هستند، آیا وضعیت آنها تغییر نمی‌کند؟»، اظهار داشت: آنها قرارداد کار معین هستند و از اول هم در قرارداد آنها قید شده است.

وی افزود: تعدادی از این افراد که قرارداد آنها به پیمانی تبدیل شده است به صورت 24 ساعت در هفته فعالیت می‌کنند.

مدیر کل دفتر قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ساعات کاری مربیان قرآنی، ادامه داد: این موضوع طبق قانون است و مطابق با قراردادی که از اول با‌ آنها به صورت کار معین بسته شده است موظف هستند 44 ساعت در هفته فعالیت کنند که 12 ساعت آن با توجه به اینکه نیروهای تخصصی خوبی هستند به مطالعه آزاد اختصاص دارد و در مابقی ساعات به فعالیت های قرآنی می‌پردازند.

به گزارش فارس، در تاریخ دوم خردادماه 1393 تعدادی از کاربران خبرگزاری فارس نظرات گوناگونی پیرامون وضعیت کاری مربیان قرآنی آموزش و پرورش در ذیل برخی اخبار مطرح کردند که خبرگزاری فارس  این موضوع را پیگیری کرد.

تعدادی از این نظرات بدین شرح است: «... آقای وزیر سلام یک عرضی داشتم. آخه چرا مربی قرآن مدارس که قراردادی هستند باید هفته‌ای 44 ساعت موظفی آنها باشد در حالی که همه معلمان 24 ساعته هستند، چرا؟»، « ... با سلام بنده هم از مربیان قران آموزش و پرورشم 2 ساله نیروی قراردادی هستم. موظفی ما 44 ساعته/ از صبح تا شب 2 شیفته تدریس می‌کنیم. حقوقمان خیلی کم است. ای کاش موظفی ما کم می‌شد.»، « ..تو را به خدا تکلیف مربیان قرآن را مشخص کنید چون باید 44 ساعت تو هفته کار کنند؟» و «... با سلام و تشکر از زحمات شما. سالهاست کاربر سایت وزینتان هستم عرضی داشتم/ در صورت امکان با وزیر در مورد مربیان قرآن کریم و وضعیت قراردادی آنها و موظفی آنها صحبت کرده و گزارش تهیه نمایید/متشکرم».
- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930302000331#sthash.Ap2LVlbj.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد