همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

تعاریف و سرفصل های استخدام در قرارگاه هوایی خاتم الانبیا

  

تعاریف و سر فصل ها :

طیف استخدام : به نوع استخدامی گفته می شود بسته به سن و مدرک تحصیلی و شرایط سنی داوطلبان متفاوت است که رایج ترین آنها طیف درجه داری ، افسری پیمانی ، کارمند تجربی، کارمند علمی و افسری دانشگاه افسری است.

درجه داری: دارندگان مدرک دیپلم در رشته های مشخص می توانند برای طیف درجه داری ثبت نام نمایند. برای ثبت نام نیازی به مدرک پیش دانشگاهی نبوده و داوطلبان نباید کمتر از 18 سال و بیشتر از 21 سال سن داشته باشند. شرایط معدل رشته ها و گرایش های تحصیلی مجاز ، متعاقبا اعلام خواهد شد.

افسر پیمانی: دانش آموختگان دارای مدرک کاردانی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد و دکترا واجد شرایط این ططیف  استخدام هستند که همه ساله رشته های مشخصی برای استخدام اعلام می گردند. با توجه به عدم نیاز گسترده به مدارک کاردانی، در سال های اخیر و حتی در سال جاری با این مدرک، استخدام به ندرت انجام گرفته و بیشترین مدرک مورد نیاز در این طیف ، کارشناسی و کارشناسی ارشد و غالبا در رشته ها و گرایشهای فنی و چند رشته معدود غیر فنی بوده است. در سال جاری نیز مانند چند سال گذشته قرارگاه پدافند هوایی در رشته های مدیریت، حسابداری و علوم تربیتی که متقاضیان زیادی هم دارد استخدام نخواهد داشت زیرا این قبیل رشته ها از طریق دانشگاه های افسری آجا فارغ التحصیل می شوند.

کارمند تجربی : همانطور که از نامش پیداست نیاز به تخصص ویژه ای دارد که داوطلب استخدام می بایست در آن تخصص دارای تجربه باشد . که عمدتا شامل مشاغل فنی و خدماتی است و حداقل مدرک مورد پذیرش، سیکل است . چرا که ملاک گزینش ،قبولی در آزمون عملی و مهارتی است. و شرط سنی آن نیز حداکثر 30 سال است . با توجه به عدم نیاز ، استخدام در این طیف ندرتاً انجام خواهد شد که در صورت اعلام نیاز تیرماه در همین سایت می توانید پیگیر باشد.

کارمند علمی: دارندگان مدارک تحصیلی دانشگاهی در رشته ها مورد نیاز واجد شرایط این طیف هستند تفاوت آن با طیف افسری پیمانی در این است که اینگونه داوطلبان به مرکز آموزش نظامی اعزام  نمی شوند و شرایط سنی انها همانند کارمند تجربی حداکثر 30 سال و برای دارندگان مدارک دکتری و دکترای تخصصی حداکثر 40 سال می باشد . دارندگان مدارک تحصیلی از دانشگاه های دولتی و معتبر تهران می توانند بدون در نظر گرفتن آگهی استخدام برای انجام ثبت نام به مدیریت گزینش و استخدام قرارگاه مراجعه نمایند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد