همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

ثبت نام ۹هزار نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی


 تسهیلات پشتیبان مختص متقاضیان محترمی می باشد که در حال حاضر طرح فعال دارند. متقاضیان محترمی که خواهان دریافت وام خوداشتغالی می باشند، زمان ثبت نام متعاقباً اعلام خواهد شد.

 

مدیرعامل صندوق مهرامام رضا(ع) خبر داد
ثبت نام ۹هزار نفر برای دریافت تسهیلات مشاغل خانگی
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) با اشاره به اینکه وام خود اشتغالی از ۹ آذر ماه آغاز شده است گفت: تا کنون ۹هزار نفر متقاضی دریافت این تسهیلات بوده اند و آخرین مهلت ثبت نام ۲۰ آذر ماه سال جاری است.
مهدی حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح پشتیبان مشاغل خانگی گفت: صندوق مهر امام رضا(ع) به منظور شناسایی شبکه ها و گروههای کاری بالقوه و بالفعل که توانایی و استعداد توسعه و افزایش فعالیتهای خود را داشته باشند طرح ارائه تسهیلات به پشتیبان مشاغل خانگی را راه‌اندازی کرده‌ است.
وی با تاکید بر اینکه ثبت نام افراد در سامانه به معنی دریافت حتمی تسهیلات نیست افزود: طرح‌هایی که متقاضی دریافت تسهیلات بوده‌اند پس از 20 آذر ماه که آخرین مهلت ثبت‌نام است بررسی و صلاحیت آنها تایید خواهد شد و تنها کسانی می‌توانند از تسهیلات استفاده کنند که واجدشرایط باشند.
حسین‌نژاد در بیان مفهوم پشتیبان بیان کرد: منظور اشخاص حقیقی یا حقوقی هستند که مسئولیت حمایت از تعدادی از شاغلین خانگی را در کل فرآیند تولید و ارایه خدمات، اعم از آموزش، تهیه و توزیع مواد اولیه و ابزار کار (حسب مورد) مشاوره، طراحی، نوآوری، بسته بندی، بازاریابی و فروش به عهده بگیرند.
مدیرعامل صندوق مهر امام رضا (ع) با بیان اینکه مسؤلیت پیگیری آموزشهای ارتقاء بهره وری و ایمنی و بهداشت برای شاغلین تحت پوشش پشتیبان، به عهده پشتیبان است افزود:کسانی که برای دریافت این وام ثبت‌نام کرده‌اند از استان‌های تهران،مازندران، یزد، خراسان شمالی و جنوبی بوده‌اند.
 وی با تاکید بر اینکه سامانه ثبت نامه به صورت خودکار از 20آذرماه بسته خواهد شد گفت:کسانی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند که دارای شرایط مشخص شده باشند.
 حسین نژاد در بیان شرایط اخذ تسهیلات اظهار داشت:دارا بودن کارت پایان خدمت نظام وظیفه و معافیت دایم،دارا بودن حداقل سن 25 سال تمام و حداکثر 50 سال تمام برای اشخاص پشتیبان، سکونت در محل اجرای طرح، ارائه گواهی آموزش و مهارت در رشته مورد نظر،ارائه گواهی سلامت برای متقاضیان رشته های مرتبط با مواد غذایی و بهداشتی، داشتن ایده برای شروع فعالیت،داشتن توانایی مدیریت برای اداره کسب وکار، دارا بودن امکانات اولیه و فضای لازم کسب و کار برای پشتیبانان و حداقل 5 سال سابقه کاری مرتبط برای اشخاص پشتیبان از جمله شرایط لازم است.
وی با تاکید بر اینکه پشتیبانان دارای برند (حسن شهرت) و شناخته شده در بازارهای منطقه ای، استانی، ملی یا فرا ملی از اولویت در دریافت تسهیلات برخوردارند اظهار داشت: سقف تسهیلات برای طرحهای پشتیبان یک میلیارد ریال و مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی از محل منابع صندوق به افراد پشتیبان و شرکتهای تعاونی تأمین و توزیع مشاغل خانگی در بخش سرمایه در گردش (تهیه مواد اولیه ، خرید محصول افراد تحت پوشش برای فروش و امکانات اولیه افراد) بسته به نوع طرح فصلی یا یکساله  است.
 حسین‌نژاد افزود: مدت بازپرداخت تسهیلات اعطایی برای خرید تجهیزات و لوازم مورد نیاز پشتیبان حداکثر سه سال با اقساط ماهیانه و تسهیلات بصورت قرض الحسنه و نرخ کارمزد آن 4 درصد است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد