همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همایش توسعه مشاغل خانگی در اراک برگزار می‌شود


معاون کمیته امداد استان مرکزی:
همایش توسعه مشاغل خانگی در اراک برگزار می‌شود
 معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی از برگزاری همایش توسعه مشاغل خانگی در نیمه دوم فروردین ماه خبر داد.
 به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، رمضانعلی جلالی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشاغل خانگی به عنوان یکی از ابتکارات دولت در راستای کاهش بیکاری نقش بسیار موثری در ایجاد اشتغال مددجویان این نهاد در سال گذشته داشت که این سیاست در سال جاری با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد.
وی تصریح کرد: به منظور توسعه مشاغل خانگی و ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد در نیمه دوم ماه جاری همایش مشاغل خانگی با هدف ساماندهی مشاغل خانگی ایجاد شده، تبادل تجربیات مجریان طرح‌های مشاغل خانگی، کمک به بازاریابی و فروش محصولات تولیدی و تقدیر از فعالان عرصه مشاغل خانگی در اراک برگزار خواهد شد.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی گفت: کمیته امداد استان در سال گذشته با معرفی ۴ هزار و 440 نفر از متقاضیان مشاغل خانگی به بانک‌های عامل رتبه نخست در ایجاد مشاغل خانگی در بین سایر دستگاه‌ها را به خود اختصاص داد.
جلالی در ادامه از آموزش 200 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال در مرکز تربیت معلم اراک خبر داد و بیان داشت: با هماهنگی‌‌های به عمل آمده در زمینه برون سپاری بخشی از فعالیت‌های حوزه اشتغال در سال جاری 200 نفر از مجریان طرح‌های اشتغال امداد شهرستان اراک در یک دوره آموزشی  دو روزه شرکت کردند.
وی با بیان اینکه آموزش این دوره توسط اساتید مجرب دانشگاهی به صورت کارگاه آموزشی انجام شده که هزینه برگزاری این دوره آموزشی 45 میلیون ریال بوده و در پایان به شرکت کنندگان گواهینامه اعطا شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد