همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دانشگاه تفرش مجوز جذب 50 عضو هیات علمی را کسب کرد


دانشگاه تفرش مجوز جذب 50 عضو هیات علمی را کسب کرد
سرپرست دانشگاه تفرش از کسب مجوز جذب 50 عضو هیات علمی در سال تحصیلی جدید خبر داد.
دکتر احمدرضا ربانی در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه مرکزی، با اعلام این خبر افزود: در حال حاضر 70 نفر عضو هیات علمی با این دانشگاه همکاری می‌کنند که در سال تحصیلی جدید این تعداد به 120 نفر افزایش خواهد یافت.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه دانشگاه تفرش در حال رشد و توسعه بوده و با کمبود اعضای هیات علمی مواجه است نسبت به دریافت مجوز جهت جذب هیئت علمی در سال تحصیلی جدید اقدام شده است.
وی همچنین با ابراز امیدواری نسبت به تکمیل شدن اقدامات عمرانی دانشگاه و تسریع در انجام این اقدامات در سال جدید اظهار کرد: احداث ساختمان مرکزی، ساختمان آمفی‌تئاتر، خانه فرهنگ، خانه بهداشت و ساختمان کلاس‌های جدید و احداث سردر دانشگاه؛ مجموعه پروژه‌های عمرانی دانشگاه تفرش در حال حاضر را تشکیل می‌دهد.
وی با بیان این مطلب که بخشی از بودجه مورد نیاز ساخت این پروژه‌ها تأمین شده است اضافه کرد: راه‌اندازی رشته مهندسی معدن نیز در دستور کار این دانشگاه قرار دارد و درخواست ایجاد این رشته جهت دریافت مجوز به شورای گسترش ارسال شده است.
در پایان از اقدام این دانشگاه جهت کسب پروژه در حوزه ابررایانه دانشگاه خبر داد و افزود: در حال مکاتبه با صنایع استان هستیم تا در قالب قراردادهایی خدمات ابررایانه را در اختیار آنان قرار دهیم.
منبع
http://www.bazarekar.ir/02/Fa/News/News.aspx?nwsId=191353
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد