همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اختصاص یارانه خرید کتاب برای دانشجویان


وزیر ارشاد خبر داد:
اختصاص یارانه خرید کتاب برای دانشجویان
همیار آنلاین به نقل از جام جم آنلاین: وزیر فرهنگ و ارشاداسلامی در حاشیه بازدید از مراحل آماده سازی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب ،از اختصاص 20 میلیارد ریال یارانه برای خرید دانشجویان در بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد.

 به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی ، « سید محمد حسینی » روز جمعه پس از بازدید به همراه « علی نیکزاد» وزیر راه و شهرسازی از مراحل آماده سازی بیست و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب با اعلام این خبر اظهار داشت : نمایشگاه امسال در 12 اردیبهشت با حضور رییس جمهوری افتتاح خواهد شد.

وی از ایجاد بخش بازار جهانی کتاب و بخش عربی در نمایشگاه کتاب امسال خبر داد و گفت: برنامه های لازم برای حضور ناشران خارجی در حال اجرا است، ولی تلاش می کنیم تا در بخش خارجی نمایشگاه فرصت هایی ایجاد شود تا علاوه بر عرضه کتاب بتوانیم در این زمینه بازاریابی نیز داشته باشیم.

حسینی همچنین از حضور فعال ناشرین خارجی در این دوره از نمایشگاه بین المللی کتاب خبر داد و گفت: البته ناشرین خارجی در سال گذشته مشکلاتی داشتند که با همکاری بانک مرکزی جمهوری اسلامی در حال رفع این مشکلات هستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد