همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

درخشش گرومالی پاسارگاد در رتبه بندی 400 شرکت برتر ایران

بانک‌پاسارگاد، شرکت بیمه پاسارگاد و شرکت پارس‌آریان، با ارتقاء در رتبه‌بندی 400 شرکت برتر ایران، افتخاری دیگر را رقم زدند.    

به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاورمدیرعامل و مدیر روابط‌عمومی این بانک ضمن اعلام این خبر گفت: بانک‌پاسارگاد، طبق رتبه‌بندی سازمان مدیریت صنعتی، برای سومین سال متوالی، جزء 10 شرکت پیشرو، طبق رتبه بندی سال 1390 شد. همچنین این بانک، با 5 رتبه صعود نسبت به رتبه‌بندی سال گذشته، به رتبه 14 در بین 400 شرکت برتر ایران دست یافت که نشان از عملکرد بسیار خوب و در خور تحسین این بانک است. وی ادامه داد:  در این رتبه‌بندی شاهد موفقیت شرکت‌های گروه مالی پاسارگاد نیز بودیم. از جمله شرکت پارس‌آریان که موفق شد در گروه شرکت‌های سرمایه‌گذاری و واسطه‌گری‌های مالی، رتبه اول را در بین 400 شرکت بزرگ ایران کسب کند. همچنین این شرکت با عملکرد شایسته و کارنامه درخشانی که از خود بر جای گذاشته،  با 5 رتبه صعود نسبت به سال گذشته، توانست رتبه 12را در بین 400 شرکت برتر ایران از آن خود کند. رفیعی با اشاره به موفقیت شرکت بیمه پاسارگاد در این رتبه‌بندی ادامه داد: شرکت بیمه پاسارگاد نیز که یکی دیگر از شرکت‌های توانمند گروه مالی پاسارگاد است،  موفق شد با ارایه بهترین خدمات بیمه‌ای، با رشدی قابل توجه با  114 پله‌ صعود، رتبه 206 را کسب کند.

 وی در پایان ضمن اشاره به دورنمای فعالیت بانک پاسارگاد، تبدیل شدن به بانک برتر خاورمیانه را از مهم‌ترین برنامه‌های این بانک دانست.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد