همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دویست و شصت و پنجمین شعبه بانک اقتصادنوین افتتاح شد

کد مطلب 3996
در ادامه توسعه منطقی شعب بانک اقتصادنوین، شعبه گلستان اهواز این بانک به عنوان دویست و شصت و پنجمین شعبه این بانک افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومی بانک اقتصادنوین، در مراسم افتتاحیه شعبه گلستان اهواز به عنوان چهارمین شعبه این بانک در شهر اهواز جمعی از کسبه و معتمدین این شهر حضور داشتند. شعبه گلستان سی‌امین شعبه بانک اقتصادنوین در سرپرستی منطقه 5 استان‌ها است که دسترسی به خدمات این بانک را در شهر اهواز تسهیل می‌کند.
بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران در حالی وارد دهه دوم فعالیت خود شده است که در طی سال‌های گذشته توانسته با بهره‌مندی از سرمایه انسانی متخصص و مجرب تاثیرات مثبتی در نظام بانکی کشور ایجاد کند که در آخرین مورد این بانک موفق شد برای دومین سال متوالی در بخش بانک‌ها، موسسات اعتباری و سایر نهادهای مالی، از لحاظ شاخص بهره‌‌وری در بخش اصلی جشنواره ملی بهره‌وری به عنوان بانک برتر کشور معرفی شود.
کسب این عنوان نشان می‌دهد که بانک اقتصادنوین توانسته با پیاده‌سازی روش‌های نوین بانکداری خود را به استانداردهای بین‌المللی بانکداری روز دنیا نزدیک کند.
لازم به ذکر است شعبه گلستان اهواز بانک اقتصادنوین به عنوان دویست و شصت و پنجمین شعبه این بانک به آدرس اهواز، خیابان فروردین، نبش خیابان دی آماده ارایه خدمت به هموطنان عزیز در شهر اهواز است

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد