همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها


رییس جمهوری خبر داد:
اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها
همیار آنلاین: محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مقدمات مرحله دوم اجرای طرح هدفمندی یارانه ها آماده شده است و بزودی خبرهای مربوط به آن به اطلاع مردم می رسد.

رییس جمهور عصرامروز در پاویون جمهوری فرودگاه مهرآباد تهران در گفت وگو با خبرنگاران ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال سهم مردمی از مرحله دوم طرح هدفمندی یارانه ها به حساب مردم واریز شود.

احمدی نژاد که ساعتی قبل و در پایان سفر به 4 کشور آمریکای لاتین به کشور بازگشته است، در بخش دیگری از این گفت وگو تصریح کرد:آمریکای لاتین زخم خورده اشغالگران و استعمارگران است.

رییس جمهوری ضمن تشریح دستاوردهای سفربه چهار کشورونزوئلا، نیکاراگوئه، کوبا و اکوادوراظهارداشت:مواضع هرچهارکشورنسبت به تحولات منطقه ای و بین المللی نزدیک به ایران است.

احمدی ن‍ژاد افزود:آنها نیزهمانند ایران از جمله مخالفین با بی عدالتی، تبعیض و یکجانبه گرایی در جهان بوده و همانند ملت ایران که علاقه مند به مردم این کشورها هستند، آنها نیزبه ایران وایرانیان علاقه دارند.

وی با بیان این که کشورهای واقع درآمریکای لاتین همانند ایران ازجمله زخم خوردگان ازآمریکا هستند یادآور شد: به همین علت میان این کشورها و ایران احساس قرابت و نزدیکی و همچنین روحیه آزادیخواهی بسیاربالایی وجود دارد.

رییس قوه مجریه گفت:درطی سفر درهمه جا با احساسات گسترده و زیبای مردم این کشورها وعلاقمندی به هیات ایرانی روبرو شده ایم .

احمدی نژاد خاطرنشان کرد:درچارچوب سیاستهای کلان جمهوری اسلامی ایران درراستای توسعه روابط با کشورهای منطقه آمریکای لاتین درابعاد مختلف ازجمله در زمینه های سیاسی و اقتصادی ،این سفر یک سفربسیارمثبت و گامی به جلو بوده است.

رییس جمهوری رابطه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای آمریکای لاتین را رابطه ای بسیار خوب، گسترده و راهبردی عنوان کرد و اظهارداشت: این رابطه با کشورهای آمریکای لاتین درحال گسترش و تعمیق است.(ایرنا)


اخبار مرتبط

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد