همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

90 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد شاغلند


رییس داتشگاه آزاد:
90 درصد دانش‌آموختگان دانشگاه آزاد شاغلند
جام جم آنلاین: رییس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: این دانشگاه یک میلیون و 700 هزار دانشجو و بیش از 40 میلیون دانش آموخته دارد که 90 درصد از آنها شاغل هستند.

عبدالله جاسبی با بیان اینکه تا پایان برنامه پنجم توسعه باید تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد به 64 هزار نفر برسد، ادامه داد: در حال حاضر بیش از 250 هزار دانشجو در مقطع فوق ‌لیسانس و حدود 25 هزار دانشجو در مقطع دکتری مشغول تحصیل هستند که با این تعداد دانشجو رسیدن به 64 هزار عضو هیات علمی امری دست‌ یافتنی است.

به گفته رییس دانشگاه آزاد، این دانشگاه یک میلیون و 700 هزار دانشجو و بیش از 40 میلیون دانش آموخته دارد که 90 درصد از آنها شاغل هستند.

وی با اشاره به رویکرد دانشگاه آزاد در دهه چهارم تاسیس، تاکید کرد: رویکرد به تحصیلات تکمیلی از جمله رویکردهای ورود به دهه چهارم تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش مهر، عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در ادامه با اشاره به فضای آموزشی دانشگاه آزاد، خاطرنشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دارای 20 میلیون متر مربع فضای آموزشی و رفاهی در کشور است و در 10 سال آینده برای هر دانشجو 10 متر فضای آموزشی پیش‌بینی کرده ایم، همچنین تقریباً یک چهارم شهریه دانشجویان برای ساخت و ساز اختصاص داده می‌شود.



نظر خواهی

دانشجویان دولتی چطور ؟

نظر خود را از اینجا بیان کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد