همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

245 تحصیلکرده کردستانی در محیط زیست استخدام می‌شوند




245 تحصیلکرده کردستانی در محیط زیست استخدام می‌شوند
مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان گفت: بر اساس یکی از مصوبات این سفر باید 245 نفر در یک پروسه زمانی چهار ساله در اداره کل حفاظت از محیط زیست کردستان استخدام شوند.
ناصح قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: تحقق این موضوع نیازمند اصلاح زیرساخت‌ها و اصلاح ساختار اداری است که باید در طول مدت چهار سال زمینه برای اجرایی شدن این مهم صورت گیرد.
وی عنوان کرد: اکنون هر ساله یک پنجم پست‌های خالی در این اداره‌کل ایجاد شده و استخدام‌ها از طریق برگزاری آزمون انجام می‌شود.
به گفته مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان، در حال حاضر آزمون استخدامی 20 نفر با همکاری استانداری برگزار شده و جدای آن هم، اصلاح برای ایجاد 60 پست و استخدام این ظرفیت در اولویت برنامه‌های این اداره‌کل قرار دارد.
وی در ادامه پیش‌بینی ضعیف در زمینه اعتبارات در سال‌های گذشته را یکی از مشکلات محیط زیست خواند و تصریح کرد: اگرچه اعتبارات هزینه‌ای مصوب این اداره‌کل در مقایسه با سایر استان‌ها از رشد مناسبی برخوردار شده اما تا نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
قادری همچنین به افزایش اعتبارات تملک دارایی حفاظت از محیط زیست کردستان در سال جاری اشاره و عنوان کرد: با وجود این میزان افزایش باز هم در مقایسه با تعهد دولت در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی اندک است.
وی از پروژه ساخت مرکز تحقیقات گونه‌های گیاهی و جانوری در معرض خطر استان به عنوان مهم‌ترین پروژه عمرانی این اداره‌کل نام برد و افزود: این پروژه در حال حاضر از پیشرفت فیزیکی 15 درصدی برخوردار است.
مدیرکل حفاظت از محیط زیست کردستان در پایان خاطرنشان کرد: ایجاد و ساخت 12 واحد محیط‌بانی در شهرستان‌های سروآباد، سقز، کامیاران و قروه از دیگر پروژه‌های عمرانی است که پیشرفت فیزیکی بین 15 تا 75 درصد دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد