همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

آغاز ثبت‌نام فراخوان نیمسال دوم از 15 آذر هیئت علمی


مهلت تکمیل ظرفیت جذب اعضای هیات علمی تا 10 آذر تمدید شد
آغاز ثبت‌نام فراخوان نیمسال دوم از 15 آذر
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمدید مهلت تکمیل ظرفیت فراخوان شهریور جذب اعضای هیات علمی تا روز پنج‌شنبه 10 آذرماه خبر داد.
محمدرضا مردانی در گفت‌وگو با خبرنگار «صنفی آموزشی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به بالا بودن حجم تقاضای دانشگاه‌ها، گفت: در زمان تعیین شده دانشگاه‌ها موفق نشدند بررسی‌های اولیه خود را انجام و از میان افراد مازاد بر ظرفیت، برترین‌ها را به مصاحبه دعوت کنند.
وی با بیان اینکه بنا به درخواست دانشگاه‌ها مهلت تکمیل ظرفیت که تا امروز دوشنبه اعلام شده بود، به مدت 10 روز تمدید می‌شود، افزود: از تعداد اندک دانشگاه‌هایی که تا این لحظه نتوانستند آمار متقاضیان خود را برای مرکز جذب ارسال کنند خواسته می‌شود در اسرع وقت نسبت به بارگذاری نیازهای جدید و کامل شده خود اقدام کنند.
رییس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم ادامه داد: همچنین اسامی تعداد افرادی که خارج از شرایط اعلام شده تعیین اولویت کردند را مجددا بر سایت مرکز جذب وزارت علوم بارگذاری کنند.
وی همچنین با اشاره به فراخوان دوم سراسری جذب اعضای هیات علمی در بهمن‌ماه سال جاری، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام در این فراخوان از 15 آذرماه در سایت مرکز جذب وزارت علوم اقدام کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد