همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی

مدیر دانشکده: دکتر اسماعیل چمنی

دانشکده کشاورزی دانشگاه محقق اردبیلی از سال 1357 با پذیرش تعداد 30 نفر دانشجو در رشته کشاورزی عمومی تاسیس گردید. در حال حاضر دارای هشت رشته آموزشی در مقطع کارشناسی شامل: زراعت و اصلاح نباتات، مکانیک ماشین های کشاورزی، مکانیزاسیون کشاورزی، گیاهپزشکی، خاکشناسی، علوم دامی ، علوم باغبانی، مرتع و آبخیزداری، می باشد. این دانشکده علاوه بر آموزش در سطح کارشناسی در رشته های فوق الذکر دارای سیزده رشته آموزشی در مقطع کارشناسی ارشد (زراعت ، علوم خاک، مکانیک ماشین های کشاورزی، حشره شناسی، اصلاح نباتات، علوم دامی (اصلاح نژاد)، علوم دامی (تغذیه دام)، علوم باغبانی، شناسایی و مبارزه با علف های هرز، علوم و تکنولوژی بذر، بیوتکنولوژی، مرتع و آبخیزداری و مدیریت کشاورزی) می باشد. همچنین این دانشکده در رشته حشره شناسی دانشجوی دکتری تربیت می کند. درحال حاضر مجموعا 45 عضو هیات علمی تمام وقت (استاد یک نفر، استادیار 37 نفر، مربی 7 نفر) و 11 نفر بورسیه دکتری در قالب 6 گروه آموزشی مکانیک ماشین های کشاورزی، زراعت و اصلاح نباتات، مرتع و آبخیزداری و خاکشناسی، علوم باغبانی و مدیریت کشاورزی، گیاهپزشکی، و علوم دامی در این دانشکده مشغول به فعالیت می باشند. اطلاعات پژوهشی دانشکده کشاورزی از سال 1381 تا سال 1387 شامل 43 عنوان کتاب، 112 پروپوزال و گزارش نهایی طرح پژوهشی، 42 مقاله ISI ،یکصدوسی وپنج(135) مقاله علمی-پژوهشی و 315 مقاله ارایه شده در کنگره های بین المللی می باشد. اطلاعات پژوهشی دانشکده کشاورزی در سال 1388 شامل 4 عنوان کتاب، 13پروپوزال طرح پژوهشی و 30 گزارش نهایی طرح پژوهشی، 58 مقاله ISI ،ده(10) مقاله علمی - پژوهشی داخلی ، 12مقاله علمی- پژوهشی خارجی و 42 مقاله ارایه شده در کنگره ها و همایش های ملی داخلی و 16 مقاله فارسی ارایه شده در کنگره های بین المللی خارجی می باشد.در سال های اخیر تعداد مقالات ISI و علمی- پژوهشی چاپ شده توسط اعضای هیات علمی دانشکده افزایش قابل توجهی یافته است.

تصویب افزایش قیمت مجاز حمل و نقل درون وبرون شهری

تصویب افزایش قیمت مجاز حمل و نقل درون وبرون شهری
30\09\1389 11:30 AM گرد آوری وبلاگ همیار استخدامها
رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور گفت:میزان افزایش قیمت مجاز حمل و نقل درون و برون شهری بار و مسافر، دیشب در ستاد هدفمند کردن یارانه ها به تصویب رسید.


به گزارش واحد مرکزی خبر ، محمد رویانیان در نشست خبری افزود:از امروز همه ناوگان حمل و نقل بار و مسافر برون شهری قیمت جدید نرخ خدمات حمل و نقل را دریافت خواهند کرد و بر اساس آن، افزایش نرخ رسمی مجاز خواهند داشت.

وی گفت:دیروز از 2500 تقاضای بارهای بندر عباس 2491 کشنده و کامیون سنگین این بارها را بارگیری و به سایر نقاط کشور منتقل کردند که در این خصوص از همه کامیونداران تشکر می کنیم.

رویانیان با اشاره به روز سوم اجرای قانون هدفمند کردن یارانه ها افزود: بیش از99 درصد رانندگان و ناوگان حمل و نقل عمومی تا امروز بدون هیچ افزایش کرایه ای به حمل و نقل بار و مسافر اقدام کردند.

وی گفت: تمام اتوبوس های برون شهری و‌ مینی بوسهای شهری وابسته به شهرداری تا امروز یک ریال افزایش کرایه نداشتند و همچنین تاکسی ها، اتوبوس های شرکت واحد، مترو،‌ تاکسی های برون شهری و قریب به اتفاق کامیونداران نیز افزایش نرخ نداشته اند و جا دارد از جامعه بزرگ حمل و نقل شهری و برون شهری تشکر کنیم.

اطلاعیه مهم -دانشگاه آزاد اسلامی-واحد بروجرد تا 10 دی89 کارت

اطلاعیه مهم
دانشجویان گرامی - جهت دریافت کارت ورود به جلسه از تاریخ 20/09/89 لغایت 10/10/89 به سایت دانشگاه مراجعه نمایید - ضمنا بدهی دانشجو بایستی صفر باشد و پرداخت بدهی به صورت الکترونیکی صورت پذیرد


مرتبط با موضوع



1206سال 88 پاسخنامه

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1206 پاسخنامه 89 شماره 2

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

1206 پاسخنامه 89 شماره 1

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آگهی های جدید تا تاریخ 28 آذر 89