همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

کارگران بیکار سهام عدالت مى گیرند

کارگران بیکار سهام عدالت مى گیرند
کمیته اى با همکارى وزارت کار و امور اجتماعى، سازمان فنى و حرفه اى، سازمان تامین اجتماعى و وزارت مسکن و شهرسازى براى شناسایى کارگران بیکار تشکیل شده است.
تاریخ درج: 
8 /اسفند /1388


به گزارش کارمندنیوز ، مدیرعامل سازمان خصوصى سازى در گفت وگو با مهر درباره آخرین وضعیت پرداخت سهام عدالت کارگران گفت: تاکنون چند گروه از کارگران به منظور واگذارى سهام عدالت شناسایى شده اند که به آنها فرمهاى مربوطه را ارائه کرده ایم، البته برخى گروههایى کارگرى نیز باقى مانده اند.

 

معاون وزیر امور اقتصادى و دارایى تصریح کرد: گروههایى نیز نظیر تاکسى داران، کامیون داران، وانت بارها، قالیبافان سراسر کشور و غیره نیز در پروسه دریافت سهام عدالت قرار دارند، همچنین کلیه کارهاى سهام عدالت کارگران شهردارى ها نیز انجام شده است.

 

وى با بیان اینکه به کارگران بیکار نیز سهام عدالت پرداخت مى شود، بیان کرد: بدین منظور کمیته اى با همکارى وزارت کار و امور اجتماعى، سازمان فنى و حرفه اى، سازمان تامین اجتماعى و وزارت مسکن و شهرسازى براى شناسایى کارگران بیکار تشکیل شده است.

 

وى ادامه داد: به زودى اطلاعات بقیه اقشار کارگرى براى ارائه فرم دریافت مى شود تا پس از آن خاتمه کار واگذارى سهام عدالت اعلام شود.

 

وى رقم سهام عدالت کارگرى را نیز همانند سهام عدالت سایر افراد یک میلیون تومان اعلام کرد و گفت: پرداخت سهام ترجیحى به کارگران نیز به روال گذشته انجام مى شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد