همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

سامانه اینترنتی استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد افتتاح شد

سامانه اینترنتی استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد افتتاح شد

سامانه اینترنتی استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی امروز با حضور رییس هیات عالی جذب هیات علمی دانشگاه‌ها افتتاح شد.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، مهندس صحافی نماینده جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم افتتاح سامانه اینترنتی استخدام اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با بیان اینکه متقاضیان استخدام اعضای هیات علمی از هر مکان و هر زمان می‌توانند به شکل الکترونیکی برای ثبت‌نام اقدام کنند، اظهار کرد: فراخوان‌های هیات عالی اجرایی جذب با قابلیت دسته بندی بر اساس استان‌ها در این سامانه قابل دسترسی است.
وی با اشاره به ویژگی‌های سامانه الکترونیکی، گفت: این سامانه دارای سه بخش کلی، واحدها و مراکز آموزشی است.
وی با بیان اینکه اطلاعات اولیه ارائه شده از سوی متقاضی به سیستم به صورت هوشمند بررسی و تایید می‌شود، اظهار کرد: ایجاد کارتابل الکترونیکی برای سطوح مختلف از دیگر ویژگی‌های این سامانه می‌باشد.
وی با تاکید بر اینکه از طریق این سامانه امکان پیگیری پرونده‌های متقاضیان با مشخص بودن زمان ثبت نام و انجام فعالیت‌های گوناگون وجود دارد، اظهار کرد: طرح این سامانه از 9 ماه گذشته کلید خورد و بر اساس آن نیاز سنجی‌هایی انجام شد تا بتوان منطبق با نیازهای دانشگاه و بخشنامه صادره از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی آنرا طراحی کرد.
صحافی افزود: نسخه‌ای از این نرم افزار بنا به درخواست شورای عالی انقلاب فرهنگی برای استفاده از وزارتین در اختیار دبیرخانه قرار گرفت و در طی سه هفته نسخه مربوطه تولید شد.
وی با اشاره به مشخصات سامانه الکترونیکی جذب، گفت: ثبت نام متقاضیان در سامانه و به شکل مرحله به مرحله و با امکان ویرایش در هر مرحله انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه تا قبل از نهایی شدن اطلاعات کاربر قابلیت ویرایش اطلاعات وارد شده را دارد، اظهار کرد: اگر در حین ثبت‌نام به هر دلیل ارتباط کاربر با سامانه قطع شود ادامه کار پس از اتصال مجدد امکانپذیر است.
نماینده جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد با اشاره به خصوصیات سامانه الکترونیکی، خاطر نشان کرد: این سامانه به منظور ایجاد وحدت در جذب یکسان اعضای هیات علمی و بهبود سرعت در جذب طراحی شده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد