همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

۵روز فرصت برای اصلاح ثبت نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد



انتشار اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور ارشد/ 5 روز فرصت برای اصلاح

معاون سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اطلاعات ثبت نامی داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال 1389 امروز شنبه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: کلیه داوطلبانی که در موعد مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون ارشد سال 1389 اقدام کرده و اطلاعات خواسته شده را از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور وارد کرده اند می توانند اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی آزمون را از امروز به مدت پنج روز بر روی پایگاه اینترنتی سازمان به نشانی www.sanjesh.org مشاهده کنند.

وی با بیان اینکه این اطلاعات به منظور اطمینان داوطلبان از صحت اطلاعات وارد شده منتشر می شود، گفت: کلیه داوطلبان آزمون تحصیلات تکمیلی سال 1389 لازم است از امروز شنبه تا چهارشنبه 9 آذر ماه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و اطلاعات تقاضانامه ثبت نامی خود را بر اساس دستورالعمل های مربوط بر روی سایت مشاهده کنند.

معاون سازمان سنجش گفت: امکان مشاهده و در صورت لزوم ویرایش اطلاعات از طریق سایت وجود دارد. این امکان در انتهای صفحه نمایش با انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات فراهم می‌ شود.

وی افزود: چنانچه اطلاعات داوطلب نیاز به ویرایش داشته باشد با کلیک بر روی گزینه ویرایش اطلاعات وارد مرحله ویرایش اطلاعات شده و نسبت به‌ اصلاح مورد یا موارد اقدام و سپس با کلیک بر روی گزینه تایید نسبت به صحت اطلاعات اقدام می‌ کند.

توکلی با تأکید بر اینکه داوطلبان باید کلیه اطلاعات ثبت نامی به ویژه رشته یا رشته های امتحانی، معدل، شهرستان حوزه امتحانی و موسسه محل فارغ التحصیلی را کنترل کنند، گفت: اصلاح اطلاعات تنها از این روش امکانپذیر است لذا داوطلبان از ارسال درخواست کتبی و یا مراجعه حضوری به سازمان سنجش خودداری کنند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد