همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

۴۳۳نیروی شرکتی شهرداری گرگان در بلاتکلیفی بسر می برند


۴۳۳نیروی شرکتی شهرداری گرگان در بلاتکلیفی بسر می برند

عضو شورای شهر گرگان خواستار رسیدگی به حل مشکل 433 نیروی شرکتی که در بلاتکلیفی بسر می برند، شد.
به گزارش خبرنگار مهر در گرگان، فائزه عبداللهی ظهر سه شنبه در نطق پیش از دستور خود در شورای شهر گرگان افزود: ما اعضای شورای شهر گرگان موظف هستیم فشارهای روانی کار را با ایجاد بهداشت روانی و امنیت شغلی و ایمنی کار برای این تعداد پرسنل شرکتی فراهم آوردیم.
وی با اشاره به اینکه با برپایی جلسات مستمر و جدی خواندن این مشکل مهم به حل مسئله نیروهای شرکتی باید پرداخت، افزود: تعداد 916 نفر پرسنل شرکتی، رسمی و قراردادی نیاز به مدیریت منابع انسانی دارند و باید مجموعه شورای شهر و شهرداری همانگونه که وقت زیادی را برای برنامه ریزی پنج ساله شهر در خصوص پروژه های عمرانی، مالی و حمل و نقل اختصاص می دهند، باید به ساماندهی نیروهای انسانی نیز پرداخته و برای این امر وقت صرف کنند.
عبداللهی اعلام کرد: پیشنهاد می کنم با تشکیل کمیته ای ویژه متشکل از شورا و شهرداری جهت مدیریت منابع انسانی در جهت حل مشکل نیروهای شرکتی در شهرداری اقدام ویژه به عمل آورد.
رئیس دفتر تحقیق و پژوهش شورای شهر گرگان خاطرنشان کرد: باید افراد دید و بینش روشنی از نحوه پیشرفتهای شغلی خود داشته باشند تا چنانچه به صورت برجسته ای کار کنند، آگاه باشند که به کجا خواهند رسید و از چه امتیازاتی برخوردار خواهند شد و چه جایگاه و پایگاه شغلی را می توانند در آینده برای خود تصور کنند.
وی با یادآوری این مطلب که باید برنامه ریزی سازمانی یعنی نوع روابط و ساختار سازمانی پرسنل شهرداری و شکل گزارش دهی و مسئولیت و اختیارات را مشخص کنیم، افزود: باید ضمن اینکه ساختار سازمانی مناسب هر فعالیت را در هر زمان طراحی کرده، لازم است واجد شرایط ترین افراد را برای خدمت انتخاب کنیم.
عبدالهی گفت: پیدا کردن نیروی انسانی ماهر، کاردان، توانا و با تجربه برای انجام صحیح کارها که در مجموعه منابع انسانی فعلی شهرداری گرگان وجود دارد، کار دشواری نیست بنابراین می توان این افراد را با قابلیتهای بالا در مشاغل کلیدی برگزید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد