همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

از طریق برگزاری آزمون توانمندیها؛ وزارت علوم 17 نفر پیمانی


از طریق برگزاری آزمون توانمندیهای عمومی و تخصصی؛
وزارت علوم 17 نفر را به صورت پیمانی استخدام می‌کند

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف تامین نیروی انسانی مورد نیاز بر اساس مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری 17 نفر از افراد واجد شرایط را از طریق برگزاری آزمون توانمندی‌های عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش به صورت پیمانی استخدام می‌کند.
به گزارش خبرنگار صنفی آموزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دارا بودن حداقل سن 20 سال تمام و حداکثر سن برای دارندگان مدرک کارشناسی 28 سال و فوق لیسانس 30 سال و همچنین دارا بودن حداقل معدل برای دارندگان مدرک کارشناسی 15 و برای دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد 16 برخی از شرایط اختصاصی استخدام می‌باشد.
گفتنی است تکمیل برگ درخواست شغل، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، تصویر صفحه اول شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر کارنامه قبولی در آزمون استخدامی ادواری و دو قطعه عکس برخی از مدارک مورد نیاز می‌باشد.
گفتنی است آزمون توانمندی‌های عمومی شامل زبان و ادبیات فارسی و آیین نگارش، زبان انگلیسی، ریاضی و آمار مقدماتی، دانش عمومی کامپیوتر، معارف اسلامی، اطلاعات سیاسی و اجتماعی، هوش و استعداد ویژه است. همچنین آزمون تخصصی شامل سوالات مرتبط با رشته شغلی مورد درخواست داوطلب می‌باشد.
از کل مجوز استخدامی 30 درصد برای استخدام ایثارگران اختصاص دارد که 25 درصد از آن به فرزندان شاهد و 5 درصد باقی مانده به سایر ایثارگران اختصاص دارد. استخدام مازاد بر 30 درصد سهمیه ایثارگران و فرزندان شاهد از طریق رقابت سایر داوطلبان انجام می‌شود.
گفتنی است داوطلبان بومی در صورت کسب حدنصاب نمره لازم و داشتن شرایط مندرج تا سقف 50 درصد مجوزهای استخدامی مربوطه از اولویت لازم برخوردار می‌باشند در این صورت رقابت در بین افراد بومی همان مناطق انجام خواهد شد. در صورتی که برای استخدام 50 درصد بقیه مجوز سایر افراد بومی رتبه لازم را در بین کلیه افراد کسب کرده باشند امتیاز فوق مانع جذب آنها به میزان بیش از 50 درصد مجوز استخدامی نخواهد بود.
گفتنی است بر اساس این گزارش مدارک تحصیلی فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد در صورت پذیرفته شدن در آزمون باید به تایید سازمان مرکزی دانشگاه مذکور برسد.
به گزارش ایسنا، کسب حد نصاب نمره لازم در آزمون توانمندی‌های عمومی و یا قبولی در آزمون استخدامی ادواری سنوات گذشته صرفا به منزله تایید صلاحیت عمومی داوطلب است و معرفی داوطلبان به منظور مصاحبه تخصصی و گزینش بر اساس نمرات آزمون تخصصی و با رعایت اولویت‌های مقرر صورت می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد