همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

اعلام نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیمای قم (جدید)


اعلام نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیمای قم






نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیمای قم اعلام شد

نحوه پذیرش دانشجو در دانشکده صدا و سیما قم از بین طلاب حوزه‌ های علمیه سراسر کشور در آزمون کارشناسی ارشد سال 1389 اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان سنجش، دانشکده صدا و سیما قم بر اساس مجوز رسمی از شورای گسترش آموزش عالی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در مقطع کارشناسی ارشد در سه رشته علوم ارتباطات اجتماعی (ویژه برادران طلبه)، تولید سیما (ویژه برادران طلبه) و ادبیات نمایشی (ویژه خواهران طلبه) حوزه ‌های علمیه سراسر کشور با شرایط زیر اقدام به پذیرش دانشجو می کند.

داوطلبان متقاضی لازم است همانند سایر داوطلبان و منحصراً از تاریخ 5 آبان تا 12 آبان و از طریق سایت اینترنتی این سازمان نسبت به ثبت ‌نام و در کد رشته‌های امتحانی 1138 و 1357 اقدام کنند.

داوطلبان برای شرکت در این آزمون مؤمن و معتقد به نظام جمهوری اسلامی ایران و اصول و ارزشهای آن باشند، سوء پیشینه کیفری نداشته باشند و دارای تابعیت جمهوری اسلامی ایران باشند.

همچنین داشتن مدرک سطح دو حوزه علمیه، معدل دروس حوزه پایه های 6 و7و8 (باضریب 20% با نمره آزمون جمع خواهد شد)، داشتن سلامت کامل جسمی و روانی به تائید مرکز بهداشت سازمان صداوسیما، داشتن کارت پایان خدمت یا معافیت(کفالت یا تحصیلی) و نداشتن غیبت از نظر نظام وظیفه(ویژه برادران)، آمادگی سپردن تعهد خدمت به مدت دو برابر تحصیل در واحدها و مراکز سازمان در صورت درخواست سازمان و اشتغال نداشتن در سایر موسسات دولتی و نهادهای انقلاب اسلامی ( اعم از رسمی، پیمانی، قراردادی و....) شرایط اختصاصی شرکت در این رشته ها است.

به پذیرفته‌ شدگان براساس آیین نامه مربوط کمک هزینه تحصیلی پرداخت خواهد شد.

http://www.mehrnews.com/fa/newsdetail.aspx?NewsID=970602


صفحه اصلی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد