همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

نیروی انتظامی در مقطع تحصیلی دیپلم استخدام می‌کند




1388/02/06 ساعت 19:54

نیروی انتظامی در مقطع تحصیلی دیپلم استخدام می‌کند

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی مورد نیاز خود، تعدادی را جذب می‌نماید.
به گزارش خبرنگار بازارکار، نیروی انتظامی جهت خدمت در معاونت فناوری اطلاعات و ارتباطات ناجا از میان واجدین شرایط مرد به صورت پیمانی 5 ساله درجه‌داری در مقطع تحصیلی دیپلم از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل استخدام می‌نماید.
رشته‌های تحصیلی اعلام شده در مقطع دیپلم ریاضی فیزیک، علوم تجربی، کاردانش رایانه و برق در کلیه گرایش‌ها، کاردانش علوم و فنون دریایی گرایش الکترونیک و مخابرات می‌باشد.
حداکثر سن جهت پذیرش متقاضیان 23 سال اعلام شده است.
متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به شماره 437 نشریه بازارکار مورخ 22/1/88 مراجعه و حداکثر تا سوم اردیبهشت مدارک خود را ارسال نمایند.

استخدام پلیس آگاهی

پلیس آگاهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به منظور تامین نیروی انسانی موردنیاز خود استخدام می‌نماید.
به گزارش خبرنگار بازارکار، افراد مورد نیاز از طریق آزمون ورودی و دیگر مراحل جذب و به صورت پیمانی 5 ساله انتظامی در مقاطع افسری و درجه‌داری به کار گرفته می‌شوند.
بر این اساس، از آقایان با مدرک دیپلم در رشته‌های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، کامپیوتر، الکترونیک و کاردانی به بالا در رشته‌های تحصیلی آمار، حقوق، رایانه (سخت افزار، نرم‌افزار)، زیست‌شناسی( ژنتیک سم‌شناسی، مولکولی و سلولی)، فیزیک کاربردی، مهندسی فناوری اطلاعات It، جامعه‌شناسی، علوم ارتباطات اجتماعی، روانشناسی عمومی، بیوتکنولوژی روان‌سنجی، مدیریت اجرایی، مدیریت دولتی، شیمی تجزیه، ریاضی کاربردی، علوم اجتماعی، عکاسی و فیلمبرداری، مترجمی زبان‌های خارجی، باستان شناسی و مردم شناسی دعوت به همکاری می‌شود.
متقاضیان می‌توانند برای دسترسی به اطلاعیه استخدامی به شماره 457 نشریه بازارکار مورخ 20/4/88 مراجعه و حداکثر تا سی‌ام تیر ماه نسبت به ارسال مدارک خود اقدام نمایند


این خبر منقضی شده است لطفا برای مشاهده آگهی های جدید استخدم نظامی اینجا را مشاهده نمائید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد