همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همه آنچه که در مورد آکنه باید بدانید


همه آنچه که در مورد آکنه باید بدانید
همه آنچه را که شما این روز‌ها در فصل گرما در مورد آکنه می‌بایست بدانید یکجا در این پایگاه موجود است. در فصل گرما با افزایش بیماری آکنه بسیاری از بیماران را روانه مطب‌های پزشکان می‌کند و در این میان مرجعی که بتواند اطلاعات کاملی را در این خصوص بدهد می‌تواند کمک شایانی را به بیماران کند.

All about acne : دراین بخش کاربر با علت‌شناسی، نمای بالینی آکنه، عوامل موثر در تشدید یا تخفیف بیماری، نقش بحث برانگیز تغذیه در آکنه و سایر مباحث مرتبط آشنا می‌شود.

10tips for cleaner skin : نکته یا روش پاکسازی پوست در افراد مبتلا به آکنه عنوان این بخش از سایت است که کمتر سایتی تا به حال از این منظر به این بیماری نگاه کرده است.

Ask a physician : جذاب‌ترین بخش پایگاه به شمار می‌آید چرا که در این بخش شما با یک پزشک متخصص پوست در مورد بیماریتان مشاوره می‌کنید و هر سوالی که در این خصوص دارید می‌توانید از متخصص سایت بپرسید.

Find a dermatologist : یکی از اقدامات قابل توجه در این سایت همین بخش است که می‌تواند الگویی برای طراحان یک چنین سایت‌هایی در کشورمان باشد.

در این بخش شما می‌توانید فهرست بلندبالایی از معتبرترین متخصصان پوست را به راحتی پیش رو داشته باشید و با انتخاب هر کدام به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد