همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

همیارآنلاین

کانال ایتا https://eitaa.com/hamyaronline

فناوری دیجیتال

فناوری دیجیتال

کوچکی برای بزرگاناین دستگاه که ‌Pepper Pad‌ نام دارد یکی از تجهیزات همراه پیشرفته است که امکانات لازم جهت مطالعه کتاب‌های الکترونیکی، اتصال به اینترنت و اجرای فایل‌های چندرسانه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. کار با این دستگاه به جهت لمسی بودن نمایشگر آن بسیار سریع و ساده است.


 

 

 

 

 

 

 

صد ‌DVD‌ در یک دیسکاگر تعداد ‌DVD‌های شما کمتر از 100 تا است می‌توانید همه آنها را در یک دیسک قرار دهید. شرکت ‌‌General Electric‌ موفق به ساخت دیسک لیزری 500 گیگابایتی شده است و نیز قصد دارد دیسکی با ظرفیت 2 ترابایت تولید کند.

 


 

 

 

 

 

 

 

کیف دیجیتالاین کیف که مخصوص رایانه‌های همراه طراحی شده است، مجهز به یک نمایشگر کوچک است که با فناوری ‌CES‌ مایکروسافت سازگار است. این فناوری که در ویندوز ویستا معرفی شده است این امکان را فراهم می‌آورد که مختصری از اطلاعات محتویات رایانه به نمایشگرهای کوچک ارسال شود تا افراد بتوانند برخی کارهای جزیی را به‌سرعت انجام دهند.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

باز هم کراواتاین کراوات مخصوص کسانی دوخته شده است که حتی یک لحظه هم نمی‌توانند از آیپاد خود دور بمانند.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سگ اینترنتیاین وب‌کم که شباهت زیادی به سگ‌های آیبو دارد، علاوه بر این‌که به‌دلیل ظاهر زیبایش مورد استقبال کاربران قرار گرفته، این قابلیت را دارد که در زاویه‌ها و موقعیت‌های مختلف قرار گیرد. ‌

 


 

 

 

 

 

 

 

 

دفترچه راز نگه‌داربرخی از دختران عادت دارند خاطرات روزانه یا اتفاقات خاص زندگی خود را ثبت کنند و اغلب تمایل ندارند کسی آنها را بخواند. این دفترچه پیشرفته می‌تواند با استفاده از فناوری بازشناسی صوتی، صدای صاحب خود را تشخیص داده و تنها به او اجازه خواندن و نوشتن دهد.

 


 

 

 

 

 

 

 

 

بازی با آیفوناگر از علاقه‌مندان به بازی هستید و قصد ندارید برای این کار از کنسول‌های بازی استفاده کنید، می‌توانید در صورت داشتن آیفون، آن را به‌راحتی به یک دسته‌بازی تبدیل کنید. قیمت این دستگاه که ‌GameGrip‌ نام دارد 51 دلار است.

 


 

 

 

 

خودکار جاسوسیاین خودکار برخلاف ظاهرش یک دوربین فیلمبرداری فوق‌العاده ظریف است که با داشتن 8 ‌گیگابایت حافظه داخلی، می‌تواند چند ساعت تصویربرداری کند و سپس آن را به‌سرعت و به‌طور مستقیم به رایانه انتقال دهد.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد